Teoretyczne i praktyczne przesłanki zwrócenia do teorii aksjologicznej szkolenia zawodowego pielęgniarek
Keywords
szkolenie zawodowe, pedagogika, aksjologia, zakres wartościowo-znaczeniowy, podejście systemowo-wartościowe, pielęgniarstwoAbstract
W prace zostały określone teoretyczne i praktyczne przesłanki zwrócenia do teorii aksjologicznej szkolenia zawodowego pielęgniarek. Przedstawiono aktualność przyciągnięcia systemowo-wartościowego podejścia w procesie przygotowania zawodowego pielęgniarek na tle aktualnych zadań reformowania systemu ochrony zdrowia na Ukrainie. Dorzeczność i pilność całościowej składowej szkolenia zawodowego pielęgniarek argumentowana przepisami aktualnych normatywnych aktów prawnych i dokumentów urzędowych skierowanych na reformowanie i udoskonalenie szkolenia przyszłych pielęgniarek zwłaszcza w warunkach reformowania wykształcenia wyższego Ukrainy w kontekście zadań eurointegracji.Downloads
Published
2017-11-30
How to Cite
1.
PELEKH, Yurii and KŁYMCHUK, Olena. Teoretyczne i praktyczne przesłanki zwrócenia do teorii aksjologicznej szkolenia zawodowego pielęgniarek. Journal of Education, Health and Sport. Online. 30 November 2017. Vol. 7, no. 11, pp. 419-430. [Accessed 27 January 2025].
Issue
Section
Research Articles
License
The periodical offers access to content in the Open Access system under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0
Stats
Number of views and downloads: 197
Number of citations: 0