Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (Canada)
    • Italiano
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Italiano
  • Język Polski

Journal of Corporate Responsibility and Leadership

Vol. 4 No. 3 (2017): Corporate Social Responsibility in Management Theory & Business Practice
  • Home
  • /
  • Vol. 4 No. 3 (2017): Corporate Social Responsibility in Management Theory & Business Practice
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 No. 3 (2017): Corporate Social Responsibility in Management Theory & Business Practice

Vol. 4 No. 3 (2017): Corporate Social Responsibility in Management Theory & Business Practice

					View Vol. 4 No. 3 (2017): Corporate Social Responsibility in Management Theory & Business Practice
Table of contents
Vol. 4 No. 3 (2017): Corporate Social Responsibility in Management Theory & Business Practice
Thursday, May 24, 2018
This issue table of contents
Articles
From Editors
Andrzej Lis, Patrycja Gulak-Lipka
5-7
PDF
The Relationships Between Leadership and Corporate Social Responsibility: Systematic Literature Review
Barbara Czerniachowicz, Andrzej Lis, Anna Wieczorek-Szymańska
9-23
PDF
CSR Maturity Model – Theoretical Framework
Ewa Głuszek
25-56
PDF
Infringements of Competition Rules: An Analysis of Unethical and Illegal Behaviours of Entrepreneurs in Poland
Joanna Hernik
57-73
PDF
Employees’ Knowledge of Corporate Social Responsibility Concept and Activities: The Case Study of Frauenthal Automotive Toruń
Michał Jagielski, Patryk Jakub Taciak
75-94
PDF
Triple Bottom Line: The Pillars of CSR
Paulina Księżak, Barbara Fischbach
95-110
PDF
Environmental Strategy in Business: Green Marketing Communication
Maurizio Lanfranchi, Carlo Giannetto, Francesco Rotondo
111-126
PDF
Determinants of Corporate Social Responsibility Data Collection in Polish Enterprises
Jolanta Maj
127-139
PDF
The Issues of Social Responsibility in Collaborative Economy Business Models
Agata Rudnicka
141-153
PDF
Sustainable Enterprise and Sustainable Organisation: Mapping the Research Field with Keywords Analysis
Agata Sudolska, Andrzej Lis
155-168
PDF
The 2nd International Scientific Conference on Positive Management and Leadership in Socially Responsible Organisations
Andrzej Lis
169-175
PDF

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Italiano
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop