Tabloidyzacja języka i kultury, red. Irena Kamińska-Szmaj, Tomasz Piekota, Marcin Poprawa, Wrocław 2010
DOI:
https://doi.org/10.12775/HiP.2011.036Keywords
Irena Kamińska-Szmaj, Tomasz Piekota, Marcin Poprawa, kultura językaAbstract
recenzjaReferences
Adams K., Galanes G.J., Komunikacja w grupach, Warszawa 2008, s. 63.
Bauer Z., „Twój głos w Twoim domu”:
Białek-Szwed O., Voyeuryzm medialny na łamach polskich tabloidów, [w:] Tabloidyzacja języka i kultury, red. I. Kamińska-Szmaj, T. Piekota, M. Poprawa, Wrocław 2010, s. 192.
Hajduk-Nijakowska J., Kulturowe źródła tabloidyzacji przekazów medialnych, [w:] Tabloidyzacja języka i kultury, red. I. Kamińska-Szmaj, T. Piekota, M. Poprawa, Wrocław 2010, s. 17.
Lees-Marshment J., Political Marketing. Principles and applications, London and New York 2009, s. 44–45.
Mrozowski M., Media masowe. Władza, rozrywka i biznes, Warszawa 2001, s. 13–17, 21.
Rzepa T., Twórcy polskiej psychologii o komunikowaniu stanów życia psychicznego, [w:] O języku i komunikowaniu się, red. T. Rzepa, Szczecin 1998, s. 33.
Pleszczyński J., Przestrzeń aksjologiczna mediów popularnych i jakościowych, [w:] Tabloidyzacja języka i kultury, red. I. Kamińska-Szmaj, T. Piekota, M. Poprawa, Wrocław 2010, s. 75.
Sapir E., Język — przewodnik po kulturze, [w:] Antropologia słowa. Zagadnienia i wybór tekstów, red. G. Godlewski, Warszawa 2004, s. 81–82.
Skowronek B., Definicja kognitywna terminów „tabloid” i „tabloidyzacja”. O pułapkach różnorodnych znaczeń, [w:] Tabloidyzacja języka i kultury, red. I. Kamińska-Szmaj, T. Piekota, M. Poprawa, Wrocław 2010, s. 34.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Nicolaus Copernicus University fully respects the right to privacy and protection of personal data of all authors. The authors’ personal data is not used for commercial and/or marketing purposes.Stats
Number of views and downloads: 753
Number of citations: 0