Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

Tom 2 Nr 1 (2017)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 1 (2017)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 1 (2017)

Tom 2 Nr 1 (2017)

					Pokaż  Tom 2 Nr 1 (2017)
Spis treści
Tom 2 Nr 1 (2017)
Wednesday, May 30, 2018
Spis treści tego numeru
O czasopiśmie
About the journal
Dorota Siemieniecka
7-8
PDF (English)
Studia i rozprawy
Managing knowledge in the process of organisational competence development
Irina Katunina
11-22
PDF (English)
Principles of ecological construction
Sara Pellegrini
23-32
PDF (English)
Social media and social innovation
Sabahudin Hadžialić
33-56
PDF (English)
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
How can legends be used in research-based teaching?
Roald Larsen
59-74
PDF (English)
Selected aspects of self-education of pedagogy students at Nicolaus Copernicus University in Toruń in the context of new media
Dorota Siemieniecka, Wioletta Kwiatkowska, Kamila Majewska, Małgorzata Skibińska
75-96
PDF (English)
Innowacje i wdrożenia
Critical Issues and Practices for Hybrid and Online Teaching and Learning: Building Improved Models for 21st Century English Language Learning
Diane Boothe, Melissa Caspary
99-108
PDF (English)
Raporty z badań
Social factors determining 5–6 year-old children’s absorption of aggressive behavioural patterns from television programs
Bronisław Siemieniecki, Hanna Kubiak
111-126
PDF (English)
Debiuty naukowe
Drawings by children aged 3–12 in the context of new media
Agnieszka Wiśniewska
129-140
PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa