Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

Bd. 2 Nr. 1 (2017)
  • Home
  • /
  • Bd. 2 Nr. 1 (2017)
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 2 Nr. 1 (2017)

Bd. 2 Nr. 1 (2017)

					Ansehen Bd. 2 Nr. 1 (2017)
Table of contents
Bd. 2 Nr. 1 (2017)
Wednesday, May 30, 2018
This issue table of contents
About the journal
About the journal
Dorota Siemieniecka
7-8
PDF (English)
Studies and dissertations
Managing knowledge in the process of organisational competence development
Irina Katunina
11-22
PDF (English)
Principles of ecological construction
Sara Pellegrini
23-32
PDF (English)
Social media and social innovation
Sabahudin Hadžialić
33-56
PDF (English)
Reports from educational practice
How can legends be used in research-based teaching?
Roald Larsen
59-74
PDF (English)
Selected aspects of self-education of pedagogy students at Nicolaus Copernicus University in Toruń in the context of new media
Dorota Siemieniecka, Wioletta Kwiatkowska, Kamila Majewska, Małgorzata Skibińska
75-96
PDF (English)
Innovations and introductions
Critical Issues and Practices for Hybrid and Online Teaching and Learning: Building Improved Models for 21st Century English Language Learning
Diane Boothe, Melissa Caspary
99-108
PDF (English)
Research reports
Social factors determining 5–6 year-old children’s absorption of aggressive behavioural patterns from television programs
Bronisław Siemieniecki, Hanna Kubiak
111-126
PDF (English)
Scientific debuts
Drawings by children aged 3–12 in the context of new media
Agnieszka Wiśniewska
129-140
PDF (English)

Search

Search

Browse

  • Autor/innenverzeichnis durchblättern
  • Issue archive

User

User

Aktuelle Ausgabe

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Sprache

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop