Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw
  • Strona domowa
  • /
  • Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 42 Nr 3 (2015) /
  4. Artykuły

Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw

Autor

  • Marcin Jasiński Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.041

Słowa kluczowe

zarządzanie strategiczne, strategia, zarządzanie przedsiębiorstwem, przedsiębiorstwo, metoda identyfikacji podejść do strategii

Abstrakt

Zarządzanie strategiczne to wytyczanie sposobów realizacji długoterminowych celów przedsiębiorstwa. Najczęściej głównym jego celem jest osiągnięcie sukcesu rynkowego. Musi więc opierać się zarówno na wytyczonych przez organizację wyznacznikach tego sukcesu, jak i na zewnętrznych czynnikach tworzących otoczenie rynkowe. Duże znaczenie mają przy podejmowaniu takich decyzji aktualne informacje z rynku – należy znać ich dobre źródło i weryfikować je za pomocą wiedzy i kompetencji. Nigdy jednak nie będziemy mieli twardej analizy wskazującej na szanse powodzenia danego działania. Jeżeli nie podejmujemy próby zdefiniowania obecnego stanu firmy pod kątem decyzji jakie podejmują zarządzający to nie będzie możliwe wykreowanie obiektywnego rozwiązywania mającego na celu rozwój organizacji. Celem artykułu jest zbudowanie metody, dzięki której będzie można zidentyfikować sposób myślenia o podejściu do strategii oraz wyciągnąć wnioski z przeprowadzonej analizy, aby można było podejmować świadome decyzje.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2015-11-30

Jak cytować

Jasiński, Marcin. 2015. „Wykorzystanie Metody Identyfikacji podejścia Do Strategii W Badaniach Wybranych przedsiębiorstw”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 42 (3):175-88. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.041.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 42 Nr 3 (2015)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 650
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

zarządzanie strategiczne, strategia, zarządzanie przedsiębiorstwem, przedsiębiorstwo, metoda identyfikacji podejść do strategii
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa