Szkoła i nauczyciel. Indywidualizm a wspólnotowość, red. Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański, Mirosław Kowalski, Aleksandra Tłuściak-Deliowska Oficyna Wydawnicza „Impuls”: Kraków 2024, ss. 221 – recenzja Sara Jabłońska
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2025.006Bibliografia
Czujko-Moszyk, E. 2018. „Sukcesy fińskiego systemu edukacji, czyli dlaczego Finlandia szczyci się jednym z najlepszych systemów szkolnictwa na świecie”. Studia Edukacyjne 48: 349–365. https://doi.org/10.14746/se.2018.48.23.
Gerlach, R. 2018. „Edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych”. Przegląd Pedagogiczny 2: 11–19. https://doi.org/10.34767/PP.2014.02.01.
Kaufmann, J.-C. Ego. Socjologia jednostki. Inna wizja człowieka i konstrukcji podmiotu. Warszawa: Oficyna Naukowa, 2004.
Melosik, Z. 2004. „Kultura instant: paradoksy pop-tożsamości”. Dydaktyka Literatury 24: 67–81.
Nowak-Dziemianowicz, M. „Indywidualizm i wspólnotowość a edukacja i pedagogika uznania”. W: Szkoła i nauczyciel. Indywidualizm a wspólnotowość, red. I. Nowosad, M. J. Szymański, M. Kowalski, A. Tłuściak-Deliowska, 177–138. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2024.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 68
Liczba cytowań: 0