Praca domowa w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2019.016Abstract
Artykuł traktuje o pracy domowej uczniów w edukacji wczesnoszkolnej. Dokonano przeglądu literatury pedagogicznej dotyczącej pracy domowej koncentrując się na jej funkcjach i celach. Przeprowadzono badania metodą sondażu diagnostycznego wśród 162 nauczycieli koncentrując się na ich opinii dotyczącej celów, funkcji oraz potrzeby zadawania prac domowych uczniom
klas I–III. Sformułowanych zostało również kilka wniosków dotyczących zadawania pracy domowej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Stats
Number of views and downloads: 671
Number of citations: 0