Historia - pamięć - tożsamość w edukacji humanistycznej, t. 4: Archiwum jako „strażnik pamięci”. Studia historyczno-archiwalne, red. B. Popiołek, A. Chłosta-Sikorska, A. Słaby, Kraków 2016, ss. 289
DOI:
https://doi.org/10.12775/AKZ.2017.016Ключові слова
polityka pamięci, polityka historyczna,Анотація
[Recenzja:] Historia – pamięć – tożsamość w edukacji humanistycznej, t. 4: Archiwum jako „strażnik pamięci”. Studia historyczno-archiwalne, red. B. Popiołek, A. Chłosta-Sikorska, A. Słaby, Kraków 2016, ss. 289Downloads
Опубліковано
2017-12-11
Як цитувати
1.
WIŚNIEWSKA-DREWNIAK, Magdalena. Historia - pamięć - tożsamość w edukacji humanistycznej, t. 4: Archiwum jako „strażnik pamięci”. Studia historyczno-archiwalne, red. B. Popiołek, A. Chłosta-Sikorska, A. Słaby, Kraków 2016, ss. 289. Archiwa – Kancelarie – Zbiory. Online. 11 Грудень 2017. No. 8(10), pp. 259-262. [Accessed 22 Липень 2024]. DOI 10.12775/AKZ.2017.016.
Номер
Розділ
RECENZJE
Stats
Number of views and downloads: 341
Number of citations: 0