Review: Historia - pamięć - tożsamość w edukacji humanistycznej, t. 4: Archiwum jako „strażnik pamięci”. Studia historyczno-archiwalne, ed. by B. Popiołek, A. Chłosta-Sikorska, A. Słaby, Cracow 2016, pp. 289
DOI:
https://doi.org/10.12775/AKZ.2017.016Keywords
polityka pamięci, polityka historyczna,Abstract
[Recenzja:] Historia – pamięć – tożsamość w edukacji humanistycznej, t. 4: Archiwum jako „strażnik pamięci”. Studia historyczno-archiwalne, red. B. Popiołek, A. Chłosta-Sikorska, A. Słaby, Kraków 2016, ss. 289Downloads
Published
2017-12-11
How to Cite
1.
WIŚNIEWSKA-DREWNIAK, Magdalena. Review: Historia - pamięć - tożsamość w edukacji humanistycznej, t. 4: Archiwum jako „strażnik pamięci”. Studia historyczno-archiwalne, ed. by B. Popiołek, A. Chłosta-Sikorska, A. Słaby, Cracow 2016, pp. 289. Archiwa – Kancelarie – Zbiory. Online. 11 December 2017. No. 8(10), pp. 259-262. [Accessed 8 July 2025]. DOI 10.12775/AKZ.2017.016.
Issue
Section
REVIEWS
Stats
Number of views and downloads: 522
Number of citations: 0