Andrew Keen. 2007. Kult amatora. Jak Internet niszczy kulturę. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 198; Bohdan Jung (red.). 2010. Wokół mediów ery Web 2.0. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 263
DOI:
https://doi.org/10.12775/NM.2010.015Bibliografia
Lessig Lawrence. 2009. Remiks. Aby sztuka i biznes rozkwitały w hybrydowej gospodarce. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Źródła internetowe
Lanier Jaron. 2006. Digital Maoism: The Hazards of the New Online Collectivism, „Edge. The Third Culture”. http://www.edge.ag/3rd_culture/lanier06/lanier06_index.html, 12.05.2010.
Pobrania
Opublikowane
2010-07-01
Jak cytować
1.
NOWAK, Jakub. Andrew Keen. 2007. Kult amatora. Jak Internet niszczy kulturę. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 198; Bohdan Jung (red.). 2010. Wokół mediów ery Web 2.0. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 263. Nowe Media. Czasopismo Naukowe [online]. 1 lipiec 2010, T. 1, s. 230–235. [udostępniono 19.9.2024]. DOI 10.12775/NM.2010.015.
Numer
Dział
Recenzje
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 1805
Liczba cytowań: 0