Zalogowani bibliotekarze – konkluzje z realizacji projektu „Login: BIBLIOTEKA”
DOI:
https://doi.org/10.12775/TSB.2012.008Słowa kluczowe
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, kurs e-learningowy, "Login, BIBLIOTEKA", nowoczesne metody nauczaniaAbstrakt
Artykuł stanowi podsumowanie pierwszej edycji kursu e-learningowego „Login: BIBLIOTEKA”. Szkolenie zostało opracowane z myślą o pracownikach bibliotek publicznych na zlecenie Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Przedsięwzięcie pokazało, jak ważna dla współczesnego bibliotekarza jest możliwość podnoszenia kwalifikacji za pomocą nowoczesnych metod nauczania. Brak czasu i motywacji są najczęściej pojawiającymi się przeszkodami na drodze kształcenia tradycyjnymi metodami. E-learning daje więcej możliwości, eliminuje ograniczenia i pozwala dostosować tempo nauki do potrzeb indywidualnych użytkownika. Autor przedstawia szczegóły dotyczące przygotowania, przebiegu i realizacji projektu oraz opinie uczestniczących w nim użytkowników.Bibliografia
Informacje wstępne [on-line]. Login: BIBLIOTEKA – kurs e-learningowy [dostęp 15 kwietnia 2012]. Dostępny w World Wide Web: http://e-learning.biblioteki.org/mod/resource/view.php?id=442.
Login: BIBLIOTEKA – kurs e-learningowy [on-line] [dostęp 15 kwietnia 2012]. Dostępny w World Wide Web: http://e-learning.biblioteki.org.
Słownik pojęć komputerowych, pod red. V. Illingworth i J. Daintitha, tł. R. Drachal, Warszawa 2004.
Pobrania
Opublikowane
2012-05-09
Jak cytować
1.
KRYSIŃSKI, Przemysław. Zalogowani bibliotekarze – konkluzje z realizacji projektu „Login: BIBLIOTEKA”. Toruńskie Studia Bibliologiczne [online]. 9 maj 2012, T. 5, nr 1 (8), s. 141–152. [udostępniono 4.12.2024]. DOI 10.12775/TSB.2012.008.
Numer
Dział
Problemy, badania, hipotezy
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 402
Liczba cytowań: 0