Chris Brogan, Julien Smith: Zaufanie 2.0. Jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Gliwice 2011
DOI:
https://doi.org/10.12775/TSB.2012.027Słowa kluczowe
budowanie reputacji, zarządzanie informacjąAbstrakt
Omówienie książki dedykowanej agentom zaufania, a więc osobom sprawnie poruszającym się w świecie technologii internetowych. Autorzy w niezwykle przystępny i ciekawy sposób opisują ich zadania, podając przy tym liczne przykłady wykorzystywania sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Książka adresowana jest głównie do managerów firm zajmujących się budowaniem reputacji marki, ale z powodzeniem może być również wykorzystana przez pracowników innych instytucji i organizacji, pracujących w działach marketingu i PR, zajmujących się kreowaniem wizerunku i nawiązywaniem pozytywnych relacji z otoczeniem zewnętrznym.Bibliografia
Brogan C., A Brief Bio [online] [dostęp 30 listopada 2012]. Dostępny w World Wide Web: htttp://www.chris brogan.com/about/.
Brogan C., Smith J., Zaufanie 2.0. Jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Gliwice 2011.
Pobrania
Opublikowane
2012-12-08
Jak cytować
1.
TYSZKOWSKA, Marta. Chris Brogan, Julien Smith: Zaufanie 2.0. Jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Gliwice 2011. Toruńskie Studia Bibliologiczne [online]. 8 grudzień 2012, T. 5, nr 2 (9), s. 180–183. [udostępniono 7.1.2025]. DOI 10.12775/TSB.2012.027.
Numer
Dział
Recenzje
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 416
Liczba cytowań: 0