Po co politykom nowe media? O politycznym istnieniu w wirtualnej przestrzeni
DOI:
https://doi.org/10.12775/NM.2011.001Bibliografia
Bourdieu Pierre. 2009. O telewizji. Panowanie dziennikarstwa. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Dorenda Marta. 2010. Wrzuty, Blipy i Twittery. Nowe media w kampanii wyborczej 30 Marek Jeziński do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku. [W:] M. Jeziński, W. Peszyński, A..Seklecka (red.). Wybory do Parlamentu Europejskiego. Media i marketing polityczny. Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
Jeziński Marek. 2004. Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej. Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Jeziński Marek. 2007. Ugrupowania kontrakulturacyjne w polskim systemie partyjnym. [W:] K. Kowalczyk, Ł. Tomczak (red.). Partie i system partyjny RP. Stan i perspektywy. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
McCombs Maxwell. 2008. Ustanawianie agendy. Media masowe i opinia publiczna. Krakow: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Rothenbuhler Eric. 2003. Komunikacja rytualna. Od rozmowy codziennej do ceremonii medialnej. Krakow: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 1363
Liczba cytowań: 0