Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
  • Strona domowa
  • /
  • Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 40 (2013) /
  4. Artykuły

Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji – Neuca SA z pomocą AIESEC

Autor

  • Joanna Jezierska Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Katedra Podstawowych Problemów Zarządzania, ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2013.024

Słowa kluczowe

employer branding, wizerunek, pracodawca, korporacja

Abstrakt

Artykuł poświęcony jest problematyce employer brandingu. Autorka skupia się w szczególności na jego lokalnym wymiarze, prezentując działania miejscowej korporacji – Grupy Kapitałowej NEUCA SA. Stawia także hipotezę, że współpraca lidera dystrybucji farmaceutycznej z toruńskim oddziałem AIESEC ma pozytywny wpływ na jej wizerunek zarówno wśród obecnych pracowników, jak i w środowisku akademickim.

Bibliografia

Adamczyk M., Kubasiak M., (2009), Employer Branding – budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracy, [w:] U. Gołaczewska-Kaczan (red.), Czas na EB. Employer Branding & Corporate Social Responsibility, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok.

Berłowski P., Turłukowska J., (2013), Zewnętrzny i wewnętrzny employer branding – korzyści z konsekwentnego budowania wizerunku firmy jako pracodawcy na przykładzie Mars Polska, http://www.kadry.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/zewnetrzny-i-wewnetrzny-employer-branding-korzysci-z-konsekwentnego-budowania-wizerunku-firmy-jako-pracodawcy-na-przykladzie-mars-polska [dostęp 26.03.2013]

Black S., (2001), Public Relations, Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna, Kraków.

Klimczak K., (2009), Employer Branding – czemu ma służyć?, [w:] U. Gołaszewska-Kaczan (red.), Czas na EB. Employer Branding & Corporate Social Responsibility, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok.

Kozłowski M., (2012), Employer Branding – budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Warszawa.

Macnar A., (2013), 7 najbardziej skutecznych praktyk employer branding, czyli co sprawia, że firma staje się Idealnym Pracodawcą, „Uniwersum top 100. Idealny Pracodawca” http://www.employerbrandingtoday.com/pl/2009/11/30/7-najbardziej-skutecznych-praktyk-employer-branding-czyli-co-sprawia-ze-firma-stajesieidealnym-pracodawca [dostęp 25.03.2013].

Zemler Z., (1992), Public Relations – kreowanie reputacji firmy, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2014-02-21

Jak cytować

Jezierska, Joanna. 2014. „Employer Branding Po sąsiedzku, Czyli Jak Buduje Się Wizerunek W toruńskiej Korporacji – Neuca SA Z Pomocą AIESEC”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 40 (luty):289-301. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2013.024.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 40 (2013)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 819
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

employer branding, wizerunek, pracodawca, korporacja
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa