Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek, pod red. J. Kasprzyckiego-Rosikonia i J. Piątkowskiego, Gliwice 2013
  • Strona domowa
  • /
  • Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek, pod red. J. Kasprzyckiego-Rosikonia i J. Piątkowskiego, Gliwice 2013
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 7 Nr 2 (13) (2014) /
  4. Recenzje

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek, pod red. J. Kasprzyckiego-Rosikonia i J. Piątkowskiego, Gliwice 2013

Autor

  • Małgorzata Kowalska Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń

DOI:

https://doi.org/10.12775/TSB.2014.027

Słowa kluczowe

crowdsourcing, kreowanie marki, strategie marketingowe

Abstrakt

Omówienie pierwszej polskiej książki poświęconej crowdsourcingowi, przygotowanej przez specjalistów legitymujących się doświadczeniem zawodowym w zakresie sprzedaży contentu, budowania strategii reklamowych, prowadzenia badań rynkowych i kreowania komunikacji marketingowej. Jej autorzy udowadniają, że przy odrobinie wyobraźni crowdsourcing może stać się zarówno metodą pozyskiwania innowacji, modelem prowadzenia biznesu, a także spontaniczną zabawą, rozmową konsumenta z producentem, a wreszcie sposobem kreowania niebywałej ilość rozwiązań i treści.

Bibliografia

Brabham D. C., Crowdsourcing, Cambridge – Massachusetts 2013.

Brabham D. C., Crowdsourcing: A Model for Leveraging Online Communities. W: Daren C. Brahbam Ph. D. [Weblog] [online] 18.03.2011 [dostęp 30 września 2014]. Dostępny w World Wide Web: http://dbrabham.files.wordpress.com/2011/03/brabham_handbook_crowdsourcing.pdf.

Dawson R., Getting results from crowds: the definitive guide to using crowdsourcing to grow your business, Sydney–San Francisco 2011.

Doan A., Ramakrishnan R., Halevy A. Y., Crowdsourcing systems on the World-Wide Web, „Communications of the ACM” 2011, vol. 54, no. 4, s. 86–96.

Estellés-Arolas E., González-Ladrón-de-Guevara F., Towards an integrated crowdsourcing definition, „Journal of Information Science” 2012, no. XX (X), s. 1–14.

Geiger D., Seedorf S., Schader M., Managing the Crowd: Towards a Taxonomy of Crowdsourcing Processes, [w:] Proceedings of the Seventeenth Americas Conference on Information Systems, Detroit, Michigan, August 4th–7th 2011, Detroit–Michigan 2011, s. 1–11.

Howe J., Crowdsourcing. Why the power of the crowd is driving the future of business, New York 2008.

Howe J., Crowdsourcing. Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business [online]. The International Achievement Institute [dostęp 30 września 2014]. Dostępny w World Wide Web: http://www.bizbriefings.com/Samples/IntInst --- Crowdsourcing.PDF.

Howe J., The Rise of Crowdsourcing. „Wired” [online] 2006, vol. 15, no. 6 [dostęp 30 września 2014]. Dostępny w World Wide Web: http://www.wired.com/wired/archive/14.06/crowds.html.

Vukovic M., Bartolini C., Towards a Research Agenda for Enterprise crowdsourcing, [w:] Leveraging Applications of Formal Methods, Verification, and Validation, ed. by M. Tiziana, S. Bernhard, Berlin–Heidelberg 2010, s. 425–434 (Lecture Notes in Computer Science; 6415).

Vukovic M., Crowdsourcing for enterprises, [w:] Proceedings of the International Workshop on Cloud Services (IWCS2009) in conjunction with the 7th IEEE International Conference on Web Services (ICWS 2009), Los Angeles, July 10, 2009, Washington 2009, s. 686–692.

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2015-05-19

Jak cytować

1.
KOWALSKA, Małgorzata. Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek, pod red. J. Kasprzyckiego-Rosikonia i J. Piątkowskiego, Gliwice 2013. Toruńskie Studia Bibliologiczne [online]. 19 maj 2015, T. 7, nr 2 (13), s. 215–221. [udostępniono 7.7.2025]. DOI 10.12775/TSB.2014.027.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 7 Nr 2 (13) (2014)

Dział

Recenzje

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 506
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

crowdsourcing, kreowanie marki, strategie marketingowe
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa