Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008
  • Strona domowa
  • /
  • Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 1 (2) (2009) /
  4. Recenzje

Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008

Autor

  • Mariusz Jarocki Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń

DOI:

https://doi.org/10.12775/TSB.2009.013

Słowa kluczowe

zarządzanie biblioteką

Abstrakt

Omówienie zbioru materiałów konferencyjnych stanowiących pokłosie konferencji naukowej, która odbyła się w Chorzowie w Wydziale Zamiejscowym Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, w dniach 17-19 października 2007 r., a poświęcona była zmianom jakim ulegają biblioteki pod wpływem wdrażania nowej jakości zarządzania.

Bibliografia

Beller R., Public relations biblioteki, Poradnik Bibliotekarza 2006, nr 12, s. 13−15.

Huczek M., Public relation a wizerunek biblioteki. Biuletyn EBIB [on-line] 2004, nr 5 (56) [dostęp 28 lutego 2009]. Dostępny w World Wide Web: http://ebib.oss.wroc.pl/2004/ 56/huczek.php.

Kamińska J., Marketing wewnętrzny w bibliotece, Katowice 2006.

Kubów S., Jak promować bibliotekę?, Bibliotekarz 2006, nr 9, s. 10-15.

Marketing Biblioteczny: rozważania, dyskusje, konteksty, pod red. M. Wojciechowskiej, Gdańsk 2007.

Nowoczesne koncepcje zarządzania w organizacjach non profit, pod red. A. Chodyńskiego, M. Huczka, I. Sochy, Sosnowiec 2005.

Próby zastosowania marketingu w bibliotekach, pod red. R. Cybulskiego, Warszawa 1997.

Public relations: biblioteki, wydawnictwa, informacja naukowa, uczelnie, pod red. M. Kocójowej, Kraków 2004.

Sójka J., Promocja w strategii marketingowej biblioteki, Poznań 1994.

Szkoła K., Public relations w instytucjach non-profit. Biuletyn EBIB [on-line] 2004, nr 5 (56) [dostęp 28 lutego 2009]. Dostępny w World Wide Web: http://ebib.oss.wroc.pl/2004/56/szkola.php.

Wojciechowski J., Marketing w bibliotece, Warszawa 1993.

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2009-06-28

Jak cytować

1.
JAROCKI, Mariusz. Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008. Toruńskie Studia Bibliologiczne [online]. 28 czerwiec 2009, T. 2, nr 1 (2), s. 157–159. [udostępniono 5.7.2025]. DOI 10.12775/TSB.2009.013.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 2 Nr 1 (2) (2009)

Dział

Recenzje

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 433
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

zarządzanie biblioteką
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa