Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Toruńskie Studia Bibliologiczne
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 7 elementów.
Wpływ jakości materiałów dydaktycznych w e-learningu na zaangażowanie w procesie uczenia się
Stefan Nowicki
105-122
2020-01-15
Web integrator: nowa rola bibliotekarza akademickiego?
Dominik Mirosław Piotrowski
247-266
2020-04-11
Analiza i charakterystyka architektury informacji platformy Google Classroom
Adam Jakub Szalach
37-53
2019-04-02
IV Konferencja DARIAH-PL. Humanistyka cyfrowa a instytucje dziedzictwa (Toruń, 16-17 listopada 2017 r.)
Dominik Mirosław Piotrowski
165-177
2018-06-11
Zalogowani bibliotekarze – konkluzje z realizacji projektu „Login: BIBLIOTEKA”
Przemysław Krysiński
141-152
2012-05-09
Twórcy szkoleń bibliotecznych on-line w polskich bibliotekach uczelnianych
Beata Antczak-Sabala
109-121
2009-12-01
Open educational and scientific materials – ostatni otwarty zasób edukacyjny Bożeny Bednarek-Michalskiej
Dominik Mirosław Piotrowski
69-77
2024-07-02
1 - 7 z 7 elementów