Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008
  • Home
  • /
  • Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 1 (2) (2009) /
  4. Reviews

Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008

Authors

  • Mariusz Jarocki Nicolaus Copernicus University, Torun

DOI:

https://doi.org/10.12775/TSB.2009.013

Keywords

zarządzanie biblioteką

Abstract

Omówienie zbioru materiałów konferencyjnych stanowiących pokłosie konferencji naukowej, która odbyła się w Chorzowie w Wydziale Zamiejscowym Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, w dniach 17-19 października 2007 r., a poświęcona była zmianom jakim ulegają biblioteki pod wpływem wdrażania nowej jakości zarządzania.

References

Beller R., Public relations biblioteki, Poradnik Bibliotekarza 2006, nr 12, s. 13−15.

Huczek M., Public relation a wizerunek biblioteki. Biuletyn EBIB [on-line] 2004, nr 5 (56) [dostęp 28 lutego 2009]. Dostępny w World Wide Web: http://ebib.oss.wroc.pl/2004/ 56/huczek.php.

Kamińska J., Marketing wewnętrzny w bibliotece, Katowice 2006.

Kubów S., Jak promować bibliotekę?, Bibliotekarz 2006, nr 9, s. 10-15.

Marketing Biblioteczny: rozważania, dyskusje, konteksty, pod red. M. Wojciechowskiej, Gdańsk 2007.

Nowoczesne koncepcje zarządzania w organizacjach non profit, pod red. A. Chodyńskiego, M. Huczka, I. Sochy, Sosnowiec 2005.

Próby zastosowania marketingu w bibliotekach, pod red. R. Cybulskiego, Warszawa 1997.

Public relations: biblioteki, wydawnictwa, informacja naukowa, uczelnie, pod red. M. Kocójowej, Kraków 2004.

Sójka J., Promocja w strategii marketingowej biblioteki, Poznań 1994.

Szkoła K., Public relations w instytucjach non-profit. Biuletyn EBIB [on-line] 2004, nr 5 (56) [dostęp 28 lutego 2009]. Dostępny w World Wide Web: http://ebib.oss.wroc.pl/2004/56/szkola.php.

Wojciechowski J., Marketing w bibliotece, Warszawa 1993.

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Downloads

  • PDF (Język Polski)

Published

2009-06-28

How to Cite

1.
JAROCKI, Mariusz. Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań 2008. Toruńskie Studia Bibliologiczne. Online. 28 June 2009. Vol. 2, no. 1 (2), pp. 157-159. [Accessed 3 July 2025]. DOI 10.12775/TSB.2009.013.
  • ISO 690
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Download Citation
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Issue

Vol. 2 No. 1 (2) (2009)

Section

Reviews

Stats

Number of views and downloads: 433
Number of citations: 0

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski

Tags

Search using one of provided tags:

zarządzanie biblioteką
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop