Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Registracija
  • Prijava
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
  • Menu
  • Početna
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Obaveštenja
  • O nama
    • O časopisu
    • Prijave priloga
    • Časopis uređuju
    • Izjava o privatnosti
    • Kontakt
  • Registracija
  • Prijava
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski

Kwartalnik Historyczny

God. 130 Br. 4 (2023)
  • Početna
  • /
  • God. 130 Br. 4 (2023)
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. God. 130 Br. 4 (2023) /
  4. Table of contents

God. 130 Br. 4 (2023)

Table of contents

« Back

  • Od Redakcji, Historia społeczno-gospodarcza jako ważny obszar badawczy
    689
    PDF (Język Polski)

Rozprawy

  • Czy rodzina doby późnofeudalnej jest nadal atrakcyjnym polem badawczym?
    Cezary Kuklo
    691-732
    PDF (Język Polski)
  • Demograficzne konsekwencje zróżnicowania społecznego w osiemnastowiecznej Polsce
    Radosław Poniat, Piotr Guzowski, Ewa Kaźmierczyk, Marzena Liedke
    733-769
    PDF (Język Polski)
  • Podmiotowość chłopstwa staropolskiego
    Mateusz Wyżga
    771-792
    PDF (Język Polski)
  • Doświadczenie społeczne służby wojskowej w ludowym Wojsku Polskim: terra incognita?
    Dariusz Jarosz
    793-827
    PDF (Język Polski)

Przeglądy – Polemiki – Materiały

  • Egodokumenty (listy i pamiętniki) chłopów Królestwa Polskiego i chłopskich migrantów zeń jako źródła historyczne (1864–1914)
    Łukasz Kożuchowski
    829-859
    PDF (Język Polski)

Artykuły recenzyjne i recenzje

  • Specyfika sejmików wielkopolskich w dobie przemian. Uwagi nad pracą Grzegorza Glabisza Sejmiki Wielkopolski w latach 1764–1793
    Monika Jusupović
    861-878
    PDF (Język Polski)
  • Między teorią a wiedzą źródłową. Nowe spojrzenie na rolę saskiej Kamery jako prekursora prób modernizacji Rzeczypospolitej w XVIII wieku
    Jerzy Dygdała
    879-901
    PDF (Język Polski)
  • Recenzje
    903-915
    PDF (Język Polski)

Listy do Redakcji

  • Zofia Zielińska
    917-923
    PDF (Język Polski)
  • Spis treści rocznika CXXX
    925-933
    PDF (Język Polski)
  • Wykaz skrótów
    935-937
    PDF (Język Polski)
  • Tabela transliteracyjna
    938
    PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Indeks autora
  • Issue archive

User

User

Trenutni broj

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Informacije

  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Jezik

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
Gore

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop