Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
  • Registrarse
  • Entrar
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (Canada)
    • Italiano
    • Język Polski
  • Menu
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
  • Registrarse
  • Entrar
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Italiano
  • Język Polski

Journal of Corporate Responsibility and Leadership

Vol. 3 Núm. 1 (2016): The Variety of Perspectives in Corporate Social Responsibility
  • Inicio
  • /
  • Vol. 3 Núm. 1 (2016): The Variety of Perspectives in Corporate Social Responsibility
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Vol. 3 Núm. 1 (2016): The Variety of Perspectives in Corporate Social Responsibility

Vol. 3 Núm. 1 (2016): The Variety of Perspectives in Corporate Social Responsibility

					Ver Vol. 3 Núm. 1 (2016): The Variety of Perspectives in Corporate Social Responsibility
Table of contents
Vol. 3 Núm. 1 (2016): The Variety of Perspectives in Corporate Social Responsibility
Friday, Jan 20, 2017
edited by
JACEK DYMOWSKI AND ANDRZEJ LIS
This issue table of contents
Articles
From editors
Jacek Dymowski, Andrzej Lis
5-6
PDF (English)
NOT JUST SHOP – An Innovative and Socially Responsible Business Model: The Case Study
Małgorzata Gotowska
7-18
PDF (English)
Diversity Management as a Responsible Way of Searching for Job Candidates – Case Study of Big Companies that Signed Diversity Chart in Poland
Eunika Jedynak
19-35
PDF (English)
Corporate Social Responsibility to Employees: The Best Labour Practices in Transport and Logistics Companies
Katarzyna Turoń
37-47
PDF (English)
Corporate Social Responsibility as a Mechanism of Community Development: A Study of the Nigeria Liquefied Natural Gas Limited’s CSR for the Bonny Kingdom, Niger Delta, Nigeria
Goodness Ruhuoma Wopara
49-68
PDF (English)
Corporate Social Responsibility in Large and Medium-sized Companies in Poland
Maja Żychlewicz
69-80
PDF (English)

Search

Search

Browse

  • Examinar índice de autores/as
  • Issue archive

User

User

Número actual

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Idioma

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Italiano
  • Język Polski
Arriba

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop