Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
日本語
Menu
Strona domowa
Aims & Scope
Przesyłanie tekstów
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
日本語
Folia Toruniensia
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 15 elementów.
Marketing w mediach społecznych na przykładzie strony społecznościowej Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu w serwisie Facebook
Dominik Mirosław Piotrowski
135-144
2011-12-09
Dostępność serwisów internetowych na przykładzie pakietu startowego JBiblioteka
Dominik Mirosław Piotrowski, Paweł Marzec
35-56
2016-12-13
Adopting evidence-based practices in community information engagement for sustainable development in Nigeria: the strategies and innovations
Ngozi Osuchukwu
87-103
2019-12-09
Smartfony i media społecznościowe jako symbol statusu Gen Z
Dóra Szabó, Erzsébet Dani
87-111
2022-11-09
Archiwiści bez Granic: 20 lat działalności na rzecz zachowania międzynarodowego dziedzictwa dokumentalnego
Zuzanna Jaśkowska-Józefiak, Agata Łysakowska
133-149
2018-08-01
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej Communication Research in the Era of Neo-Globalisation: Reorientations, Challenges and Changing Context, organizowanej przez International Association for Media and Communication Research, Pekin (Chiny),
Rafał Leśniczak
135-143
2022-11-09
Raport z międzynarodowej konferencji naukowej: Znaczenie a słuchanie: przekazywanie chrześcijańskiego przesłania przy mnogości współczesnych głosów [Relevance and listening: communicating the Christian message in the plurality of contemporary voices], zorganizowanej przez Wydział Instytucjonalnej Komunikacji Społecznej Papieskiego Uniwersytetu Świętego Krzyża w Rzymie, 2-4 maja, 2023
Rafał Leśniczak
147-156
2023-11-20
Ewa Fogelzang-Adler. „Przez radosne okulary”: Polska Ludowa w listach do „Przyjaciółki” 1948-1956. Część 1: 1948-1952. Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Biblos. Kraków; Tarnów 2018. ss. 299. ISBN 978-83-7793-640-5.
Katarzyna Wodniak
203-216
2021-11-24
Sławomir Soczyński, (Re)definicja pojęcia tabu medialnego jako kategorii aksjonormatywnej z perspektywy teoretyczno-funkcjonalnej, Wydawnictwo Petrus, Kraków 2021, s. 331, ISBN 978-83-7720-665-2.
Rafał Leśniczak
127-134
2022-11-09
Zastosowanie arystotelesowskiej koncepcji toposu w badaniach wizerunku medialnego liderów politycznych i religijnych – przyczynek do dyskusji
Rafał Leśniczak
43-66
2022-11-09
Innowacyjna transformacja cyfrowa na rzecz zrównoważonego rozwoju dynamicznych usług informacyjnych w bibliotekach uniwersyteckich w Nigerii
Iguehi Joy Ikenwe, Obiora Udem
67-86
2022-11-09
III Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Człowiek – Informacja. Książka. Media”, Toruń, 15–16 marca 2018 r.
Mariusz Balcerek
259-263
2018-07-05
Korzystanie z bibliotecznych usług mobilnych a zaspokojenie potrzeb informacyjnych studentów pierwszego stopnia uniwersytetów w południowo-zachodniej Nigerii
Obiora Kingsley Udem, John Igbekele Ogungbeni
15-33
2023-11-20
Máté Tóth, A könyvtárak társadalmi szerepei empirikus kutatási adatok tükrében [Społeczne role bibliotek w świetle empirycznych danych badawczych], Szentendre, Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár 2022, ss. 193 ISBN 978-963-7521-91-1
Dóra Szabó
139-145
2023-11-20
Zarządzanie Informacją. Seria: Nauka – Dydaktyka – Praktyka, red. W. Babik, Wydawnictwo SBP, Warszawa 2019, ss. 668, ISBN 978-83-65741-47-9
Hanna Gaweł
235-241
2020-12-15
1 - 15 z 15 elementów