Salta al contenuto principale
Salta al menu principale di navigazione
Salta al piè di pagina del sito
Start typing
Cerca
Registrazione
Login
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
日本語
Menu
Home
Aims & Scope
Proposte
Ultimo fascicolo
Archivi
Avvisi
Info
Comitato Scientifico ed Editoriale
Dichiarazione sulla privacy
Contatti
Registrazione
Login
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
日本語
Folia Toruniensia
Cerca
Home
/
Cerca
Home
/
Cerca
Cerca
Cerca gli articoli per
Filtri avanzati
Da
Anno
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Mese
gennaio
febbraio
marzo
aprile
maggio
giugno
luglio
agosto
settembre
ottobre
novembre
dicembre
Giorno
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Fino a
Anno
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Mese
gennaio
febbraio
marzo
aprile
maggio
giugno
luglio
agosto
settembre
ottobre
novembre
dicembre
Giorno
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Autori
Cerca
Risultati della ricerca
Found 15 items.
Marketing w mediach społecznych na przykładzie strony społecznościowej Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu w serwisie Facebook
Dominik Mirosław Piotrowski
135-144
2011-12-09
Dostępność serwisów internetowych na przykładzie pakietu startowego JBiblioteka
Dominik Mirosław Piotrowski, Paweł Marzec
35-56
2016-12-13
Adopting evidence-based practices in community information engagement for sustainable development in Nigeria: the strategies and innovations
Ngozi Osuchukwu
87-103
2019-12-09
Smartphones and social media as status symbol of Gen Z
Dóra Szabó, Erzsébet Dani
87-111
2022-11-09
Archiwiści bez Granic: 20 lat działalności na rzecz zachowania międzynarodowego dziedzictwa dokumentalnego
Zuzanna Jaśkowska-Józefiak, Agata Łysakowska
133-149
2018-08-01
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej Communication Research in the Era of Neo-Globalisation: Reorientations, Challenges and Changing Context, organizowanej przez International Association for Media and Communication Research, Pekin (Chiny),
Rafał Leśniczak
135-143
2022-11-09
Report on the international scientific conference Relevance and listening: communicating the Christian message in the plurality of contemporary voices, organised by the Department of Institutional Social Communication of the Pontifical University of the Holy Cross, Rome, May 2-4, 2023
Rafał Leśniczak
147-156
2023-11-20
Ewa Fogelzang-Adler. „Przez radosne okulary”: Polska Ludowa w listach do „Przyjaciółki” 1948-1956. Część 1: 1948-1952. Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Biblos. Kraków; Tarnów 2018. ss. 299. ISBN 978-83-7793-640-5.
Katarzyna Wodniak
203-216
2021-11-24
Zastosowanie arystotelesowskiej koncepcji toposu w badaniach wizerunku medialnego liderów politycznych i religijnych – przyczynek do dyskusji
Rafał Leśniczak
43-66
2022-11-09
Innovative Digital Transformation for Dynamic Information Service Sustainability in University Libraries in Nigeria
Iguehi Joy Ikenwe, Obiora Kingsley Udem
67-86
2022-11-09
III Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Człowiek – Informacja. Książka. Media”, Toruń, 15–16 marca 2018 r.
Mariusz Balcerek
259-263
2018-07-05
Sławomir Soczyński, (Re)definicja pojęcia tabu medialnego jako kategorii aksjonormatywnej z perspektywy teoretyczno-funkcjonalnej, Wydawnictwo Petrus, Kraków 2021, s. 331, ISBN 978-83-7720-665-2.
Rafał Leśniczak
127-134
2022-11-09
Use of Mobile Technology-Based Library Services and Information Needs Satisfaction of Undergraduates in Universities in South-West Nigeria
Obiora Kingsley Udem, John Igbekele Ogungbeni
15-33
2023-11-20
Máté Tóth, A könyvtárak társadalmi szerepei empirikus kutatási adatok tükrében, Szentendre, Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár 2022, ss. 193 ISBN 978-963-7521-91-1
Dóra Szabó
139-145
2023-11-20
Zarządzanie Informacją. Seria: Nauka – Dydaktyka – Praktyka, red. W. Babik, Wydawnictwo SBP, Warszawa 2019, ss. 668, ISBN 978-83-65741-47-9
Hanna Gaweł
235-241
2020-12-15
1 - 15 di 15 elementi