Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

Tom 2 Nr 1 (2017)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 1 (2017)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 1 (2017) /
  4. Spis treści

Tom 2 Nr 1 (2017)

Spis treści

« Powrót

O czasopiśmie

  • About the journal
    Dorota Siemieniecka
    7-8
    PDF (English)

Studia i rozprawy

  • Managing knowledge in the process of organisational competence development
    Irina Katunina
    11-22
    PDF (English)
  • Principles of ecological construction
    Sara Pellegrini
    23-32
    PDF (English)
  • Social media and social innovation
    Sabahudin Hadžialić
    33-56
    PDF (English)

Doniesienia z praktyki edukacyjnej

  • How can legends be used in research-based teaching?
    Roald Larsen
    59-74
    PDF (English)
  • Selected aspects of self-education of pedagogy students at Nicolaus Copernicus University in Toruń in the context of new media
    Dorota Siemieniecka, Wioletta Kwiatkowska, Kamila Majewska, Małgorzata Skibińska
    75-96
    PDF (English)

Innowacje i wdrożenia

  • Critical Issues and Practices for Hybrid and Online Teaching and Learning: Building Improved Models for 21st Century English Language Learning
    Diane Boothe, Melissa Caspary
    99-108
    PDF (English)

Raporty z badań

  • Social factors determining 5–6 year-old children’s absorption of aggressive behavioural patterns from television programs
    Bronisław Siemieniecki, Hanna Kubiak
    111-126
    PDF (English)

Debiuty naukowe

  • Drawings by children aged 3–12 in the context of new media
    Agnieszka Wiśniewska
    129-140
    PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa