Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Domů
  • Aktuální
  • Archivy
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • O časopise
    • Příspěvky
    • Editorský tým
    • Zásady zachování soukromí
    • Kontakt
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

Vol 2 No 1 (2017)
  • Domů
  • /
  • Vol 2 No 1 (2017)
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 2 No 1 (2017) /
  4. Table of contents

Vol 2 No 1 (2017)

Table of contents

« Back

About the journal

  • About the journal
    Dorota Siemieniecka
    7-8
    PDF (English)

Studies and dissertations

  • Managing knowledge in the process of organisational competence development
    Irina Katunina
    11-22
    PDF (English)
  • Principles of ecological construction
    Sara Pellegrini
    23-32
    PDF (English)
  • Social media and social innovation
    Sabahudin Hadžialić
    33-56
    PDF (English)

Reports from educational practice

  • How can legends be used in research-based teaching?
    Roald Larsen
    59-74
    PDF (English)
  • Selected aspects of self-education of pedagogy students at Nicolaus Copernicus University in Toruń in the context of new media
    Dorota Siemieniecka, Wioletta Kwiatkowska, Kamila Majewska, Małgorzata Skibińska
    75-96
    PDF (English)

Innovations and introductions

  • Critical Issues and Practices for Hybrid and Online Teaching and Learning: Building Improved Models for 21st Century English Language Learning
    Diane Boothe, Melissa Caspary
    99-108
    PDF (English)

Research reports

  • Social factors determining 5–6 year-old children’s absorption of aggressive behavioural patterns from television programs
    Bronisław Siemieniecki, Hanna Kubiak
    111-126
    PDF (English)

Scientific debuts

  • Drawings by children aged 3–12 in the context of new media
    Agnieszka Wiśniewska
    129-140
    PDF (English)

Search

Search

Browse

  • Procházet index autorů
  • Issue archive

User

User

Aktuální číslo

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Informace

  • Pro čtenáře
  • Pro autory
  • Pro knihovníky

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Jazyk

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Nahoru

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop