Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

OBECNOŚĆ MISJI ORAZ WIZJI PRZEDSIĘBIORSTWA NA STRONACH WWW WYBRANYCH FIRM Z RANKINGU DIAMENTY FORBES 2017
  • Strona domowa
  • /
  • OBECNOŚĆ MISJI ORAZ WIZJI PRZEDSIĘBIORSTWA NA STRONACH WWW WYBRANYCH FIRM Z RANKINGU DIAMENTY FORBES 2017
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 44 Nr 2 (2017) /
  4. Artykuły

OBECNOŚĆ MISJI ORAZ WIZJI PRZEDSIĘBIORSTWA NA STRONACH WWW WYBRANYCH FIRM Z RANKINGU DIAMENTY FORBES 2017

Autor

  • Sławomir Antoni Króliczek Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.027

Słowa kluczowe

misja, wizja, Forbes, przedsiębiorstwo,

Abstrakt

Zarys treści: Wizja oraz misja firmy stanowią wyróżnik wobec konkurencji, którego nie da się łatwo kopiować. Utrzymywanie wysokiego stopnia konkurencyjności we współczesnym świecie wymaga, oprócz dobrych strategii biznesowych, nieustannej innowacyjności oraz elastyczności, także oparcia wszelkich działań i procesów o twardy kręgosłup wartości, który niejako stanowi konstytucję przedsiębiorstwa. Celem artykułu jest przegląd stron www wybranych za pomocą próby reprezentatywnej przedsiębiorstw z listy Diamenty Forbes 2016? i stwierdzenie czy na w/w znajduje się opis misji lub/oraz wizji przedsiębiorstwa. 

Bibliografia

Buczkowska A. (2012), Cele przedsiębiorstwa a pomiar jego dokonań, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego”, nr 684.

Czubała A. (2013), Misje polskich eksporterów, „Marketing i Rynek”, nr 2.

Drucker P.F. (1992), Innowacje i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady, PWE, Warszawa.

http://www.bisnode.pl [11.02.2017].

http://www.diamenty.forbes.pl [11.02.2017].

http://www.losowe.pl [11.02.2017].

http://stat.gov.pl [21.03.2017].

http://www.statystyka.az.pl [11.02.2017].

Jagielski W. (2014), Misja jako cel kierunkowy przedsiębiorstw w branży piekarniczej „AUNC Zarządzanie” XLI, nr 2(2014).

Janasz W. (2009), Wizja strategiczna i misja w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, „Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania”, nr 12.

Obłój K. (1998), Strategia organizacji, PWE, Warszawa.

Stabryła A. (2005), Zarządzanie w teorii i praktyce firmy, PWN, Warszawa-Kraków.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2017-07-03

Jak cytować

Króliczek, Sławomir Antoni. 2017. „OBECNOŚĆ MISJI ORAZ WIZJI PRZEDSIĘBIORSTWA NA STRONACH WWW WYBRANYCH FIRM Z RANKINGU DIAMENTY FORBES 2017”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 44 (2):159-69. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.027.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 44 Nr 2 (2017)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 663
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

misja, wizja, Forbes, przedsiębiorstwo,
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa