Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Start typing
Search
Register
Login
Language
English
Język Polski
Menu
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Editorial Board
List of Reviewers
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Language:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Management
Vol. 42 No. 3 (2015)
Home
/
Vol. 42 No. 3 (2015)
Home
/
Archives
/
Vol. 42 No. 3 (2015)
/
Table of contents
Vol. 42 No. 3 (2015)
Table of contents
« Back
Articles
HAZOP JAKO METODA WSPOMAGAJĄCA ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM PROCESOWYM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Leszek Pruszkowski
7-20
PDF (Język Polski)
FACTORS HINDERING ECOINNOVATIVENESS OF PAPER INDUSTRY COMPANIES IN POLAND
Edyta Bochenek
21-34
PDF
WYZWANIA W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE KONCEPCJI ZDOLNOŚCI DYNAMICZNYCH
Adam Weinert
35-45
PDF (Język Polski)
IDENTYFIKACJA I STRUKTURALIZACJA CECH WSPÓŁCZESNEGO OTOCZENIA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
Andrzej Limański
47-58
PDF (Język Polski)
WAŻNIEJSZE METODY POMIARU GLOBALIZACJI I INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW
Robert Rogaczewski
59-71
PDF (Język Polski)
METHODS OF STRATEGIC ANALYSIS SUPPORTING THE ELABORATION OF COMPANY’S INNOVATION STRATEGY
Jacek Wysocki
73-86
PDF
POWIĄZANIA SIECIOWE A ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI MIĘDZYNARODOWEJ
Ireneusz Drabik
87-99
PDF (Język Polski)
E-zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem
Anna Wallis
101-115
PDF (Język Polski)
Zmiany i innowacje w organizacji warunkiem budowania pozycji konkurencyjnej we współczesnym otoczeniu
Krystyna Serafin
117-136
PDF (Język Polski)
FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTWA, A OTOCZENIE PRAWNE NA PRZYKŁADZIE BRANŻY SAMOCHODOWEGO TRANSPORTU ŁADUNKÓW
Mateusz Kabut, Tomasz Malesa
137-149
PDF (Język Polski)
ZAUFANIE KLIENTA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK BUDOWY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO TYPU DIY
Sebastian Zupok
151-162
PDF (Język Polski)
NEW CONNECT W FINANSOWANIU DZIAŁALNOŚCI FIRM TYPU START-UP
Monika Burżacka, Elżbieta Gąsiorowska
163-173
PDF (Język Polski)
Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw
Marcin Jasiński
175-188
PDF (Język Polski)
FACTORS, RESOURCES AND MOTIVATORS INNOVATIVE OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE KUJAWSKO-POMORSKIE PROVINCE
Dorota Grego-Planer, Katarzyna Liczmańska
189-202
PDF
Search
Search
Enter search query
Search
Browse
Browse Author Index
Issue archive
User
User
Username
*
Required
Password
*
Required
Remember me
Login
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Language
English
Język Polski