http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Thomas Brazelton, Joshua D. Sparrow, Grzeczne dziecko. Jak ustalać zdrowe granice i wspierać samodzielność, GWP, Gdańsk 2014, ss. 179 – rec. Małgorzata Banasiak
  • Strona domowa
  • /
  • Thomas Brazelton, Joshua D. Sparrow, Grzeczne dziecko. Jak ustalać zdrowe granice i wspierać samodzielność, GWP, Gdańsk 2014, ss. 179 – rec. Małgorzata Banasiak
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 30 (2014) /
  4. RECENZJE - OMÓWIENIA

Thomas Brazelton, Joshua D. Sparrow, Grzeczne dziecko. Jak ustalać zdrowe granice i wspierać samodzielność, GWP, Gdańsk 2014, ss. 179 – rec. Małgorzata Banasiak

Autor

  • Małgorzata Banasiak Wydział Nauk Pedagogicznych UMK

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2014.008

Słowa kluczowe

wychownie, dyscyplina, dziecko

Bibliografia

Brazelton Thomas, Sparrow Joshua. 2014. Grzeczne dziecko. Jak ustalać zdrowe granice i wspierać samodzielność. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Wieczór Elżbieta. 2015. Być naj...O presji i oczekiwaniach rodziców wobec dzieci. W Szkoło jaka jesteś? Problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole, 44-59. Difin.

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2015-09-18

Jak cytować

1.
BANASIAK, Małgorzata. Thomas Brazelton, Joshua D. Sparrow, Grzeczne dziecko. Jak ustalać zdrowe granice i wspierać samodzielność, GWP, Gdańsk 2014, ss. 179 – rec. Małgorzata Banasiak. Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika [online]. 18 wrzesień 2015, T. 30, s. 145–147. [udostępniono 2.4.2023]. DOI 10.12775/AUNC_PED.2014.008.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 30 (2014)

Dział

RECENZJE - OMÓWIENIA

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 176
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

wychownie, dyscyplina, dziecko
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa