RESEARCH ON THE QUALITY OF UNIVERSITY CLASSES IN THE CONTEXT OF THEIR CLIMATE
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2021.008Abstrakt
Przekazywanie wiedzy to nie tylko dobór odpowiednich metod nauczania, ale także interakcje międzyludzkie. W niniejszym opracowaniu badano oddziaływanie relacji interpersonalnych student – nauczyciel oraz wpływ tych interakcji na opinie studentów o jakości kształcenia. Głównym celem było poznanie aspektów, które skłaniają studenta do uczęszczania na zajęcia prowadzone przez konkretnego nauczyciela. W badaniu zebrano dane dotyczące 540 studentów i 270 wykładowców. Postawiono hipotezę, że im wyższy stopień pozytywnych interakcji student – nauczyciel, tym wyższa ocena jakości zajęć przez studentów. Na podstawie analiz stwierdzono, że korelacja ta jest dodatnia i istotna statystycznie na poziomie 0,01 (współczynnik korelacji Pe arsona 0,636).
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 374
Liczba cytowań: 0