Dydaktyczny aspekt interpretacji wyników wskaźnikowej analizy działalności jednostek gospodarczych
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_ECON.2009.022Słowa kluczowe
analiza wskaźnikowa, związek licznika i mianownika ułamkaAbstrakt
Artykuł przypomina nauczającym, że interpretacje wyników analizy wskaźnikowej należy poprzedzać sprawdzeniem relacji licznika ułamka, jakim jest wskaźnik, z jego mianownikiem po to, aby przeprowadzona analiza była merytorycznie poprawna.
Pobrania
Opublikowane
2009-09-01
Jak cytować
1.
BARTOSIEWICZ, Stanisława. Dydaktyczny aspekt interpretacji wyników wskaźnikowej analizy działalności jednostek gospodarczych. Acta Universitatis Nicolai Copernici Ekonomia [online]. 1 wrzesień 2009, T. 39, s. 21–27. [udostępniono 4.7.2024]. DOI 10.12775/AUNC_ECON.2009.022.
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Autorzy, których teksty zostaną przyjęte do publikacji, po uzyskaniu pozytywnych recenzji wydawniczych oraz zaakceptowaniu do publikacji przez Komitet Redakcyjny, podpisują umowę licencyjną.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 344
Liczba cytowań: 0