Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Ekonomia

Funkcje logistyki w procesie obsługi klienta
  • Strona domowa
  • /
  • Funkcje logistyki w procesie obsługi klienta
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 40 (2009) /
  4. Artykuły

Funkcje logistyki w procesie obsługi klienta

Autor

  • Joanna Petrykowska Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Katedra Marketingu, Handlu i Logistyki

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ECON.2009.002

Słowa kluczowe

logistyka, obsługa klienta, łańcuch dostaw

Abstrakt

W artykule wykazano, że obsługa klienta jest jednym z głównych obszarów, które stanowią o istocie logistyki. Oznacza to, iż jednym z podstawowych zadań logistyki jest realizacja właściwego (z punktu widzenia klienta oraz efektywności działań przedsiębiorstwa) poziomu obsługi klienta.

Bibliografia

Ballou R. H. (1997), Business Logistics Management, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, N.J.

Beier F. J., Rutkowski K. (2004), Logistyka, SGH, Warszawa.

Blaik P. (1996), Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem, PWE, Warszawa.

Blaik P., Matwiejczuk R. (2008), Logistyczny łańcuch wartości, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole.

Chaberek M. (1999), Logistyka – dawne i współczesne płaszczyzny praktycznego jej stosowania, „Pieniądze i Więź”, nr 3.

Chaberek M. (2000a), Koncepcja zarządzania logistycznego jako współczesny paradygmat sterowania procesami gospodarczymi, „Zeszyty Naukowe UMK”, z. 341, Toruń.

Chaberek M. (2000b), Logistyka – zarządzanie logistyczne – zarządzanie logistyką, „Gospodarka Materiałowa i Logistyka”, nr 9.

Chaberek M. (2002a), Makro- i mikroekonomiczne aspekty wsparcia logistycznego, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.

Chaberek M. (2002b), Wsparcie logistyczne działalności gospodarczej jako podstawa kształtowania współczesnych strategii konkurencji, [w:] Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna, Gdańsk.

Chaberek M., Petrykowska J. (2002), Logistyczne łańcuchy dostaw w świadomości i praktyce (wybranych) firm polskich, [w:] Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian, t. 1: S. Kaczmarczyk (red.) Raport z badania, Wydawnictwo UMK, Toruń.

Christopher M. (1998), Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.

Coyle J. J., Bardi E. J., Langley C. J. Jr. (1992), The Management of Business Logistic, West Publishing Company, St. Paul.

Emerson C. J., Grimm C. M. (1996), Logistics and Marketing Components of Customer Service an Empirical Test of the Mentzer Model, „International Journal of Physical Distribution & Logistics Managament”, No. 6.

Glimour P. (1994), Customer service: Differentiation by Market Segment, „International Journal of Phisical Distribution & Logistics Management”, No. 4.

Kempny D. (2001), Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa.

Krawczyk S. (2000), Logistyka w zarządzaniu marketingiem, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław.

Krawczyk S. (2001), Zarządzanie procesami logistycznymi, PWE, Warszawa.

Petrykowska J. (2007), Obsługa klienta jako czynnik kształtujący lojalność nabywców, [w:] S. Makarski (red.), Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, Wydawnictwo UR, Rzeszów.

Sachary Ph. B. (1984), Logistic Decision, Text and Cases, The Dryden Press, Chicago. Skowronek Cz., Sariusz-Wolski Z. (2008), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.

Szudrowicz A. (2003), Koncepcja integracji łańcucha dostaw, [w:] M. Ciesielski (red.), Logistyka we współczesnym zarządzaniu, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań.

Acta Universitatis Nicolai Copernici Ekonomia

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2009-07-28

Jak cytować

1.
PETRYKOWSKA, Joanna. Funkcje logistyki w procesie obsługi klienta. Acta Universitatis Nicolai Copernici Ekonomia [online]. 28 lipiec 2009, T. 40, s. 19–28. [udostępniono 3.7.2025]. DOI 10.12775/AUNC_ECON.2009.002.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 40 (2009)

Dział

Artykuły

Licencja

Autorzy, których teksty zostaną przyjęte do publikacji, po uzyskaniu pozytywnych recenzji wydawniczych oraz zaakceptowaniu do publikacji przez Komitet Redakcyjny, podpisują umowę licencyjną.

Umowa wydawnicza z autorem artykułu

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 3735
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

logistyka, obsługa klienta, łańcuch dostaw
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa