Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Wybrane aspekty nowoczesnych form promocji
  • Strona domowa
  • /
  • Wybrane aspekty nowoczesnych form promocji
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 38 (2011) /
  4. Artykuły

Wybrane aspekty nowoczesnych form promocji

Autor

  • Joanna Petrykowska Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2011.009

Słowa kluczowe

nowoczesne formy promocji, marketing partyzancki, marketing szeptany, marketing wirusowy

Abstrakt

Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie wybranych nowoczesnych form promocji, takich jak marketing szeptany oraz marketing partyzancki, będących niestandardowymi, kreatywnymi rozwiązaniami, mającymi w sposób skuteczny przykuć uwagę odbiorcy.

Bibliografia

Chrąchol U. (2009), Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej, G. Rosa, A. Smalec (red.), „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” nr 559, Ekonomiczne Problemy Usług nr 42, Szczecin.

Balter D., Butman J. (2007), Poczta pantoflowa: sztuka marketingu szeptanego, HELION, Gliwice.

Dołhasz M. (2009), Reklama ambientowa – nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej, G. Rosa, A. Smalec (red.), „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” nr 559, Ekonomiczne Problemy Usług nr 42, Szczecin.

Hughes M. (2008), Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu, MT Biznes, Warszawa.

Jasielska A., Maksymiuk R. A. (2010), Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.

Kaniewska-Sęba, A. (2008), Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji, [w:] Marketing – zagadnienia współczesne, H. Mruk (red.), Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań.

Levinson J. C. (1998), Marketing partyzancki, PWE, Warszawa.

Murdoch A. (2003), Kreatywność w reklamie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Polkowska D. (2011), Social shoping jako narzędzie marketing szeptanego online, [w:] Marketing przyszłości. Tredny. Strategie. Instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych, G. Rosa, A. Smalec (red.), „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” nr 662, Ekonomiczne Problemy usług nr 74, Szczecin.

Rosen E. (2003), Fama. Anatomia marketingu szeptanego, Media Rodzina, Poznań.

Smalec A. (2010), Nowe formy komunikacji marketingowej – wybrane aspekty, [w:] Komunikacja rynkowa. Ewolucja, wyzwania, szanse, B. Pilarczyk, Z. Waskowski (red.), „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” nr 135, Poznań.

Sutherland J., Canwell D. (2008), Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Zięba K. (2010), Marketing partyzancki jako efektywna forma docierania do młodego konsumenta, [w:] Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego, Sz. Figiel (red.), PWE, Warszawa.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2011-12-01

Jak cytować

Petrykowska, Joanna. 2011. „Wybrane Aspekty Nowoczesnych Form Promocji”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 38 (grudzień):117-26. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2011.009.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 38 (2011)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 1143
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

nowoczesne formy promocji, marketing partyzancki, marketing szeptany, marketing wirusowy
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa