Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 13 elementów.
  • Infofobia – identyfikacja pojęcia i charakterystyka zjawiska
    Paweł Tadeusz Opiłowski
    43-53
    2018-01-04
  • „Czytanie społecznościowe: platformy, aplikacje, chmury i tagi” - próba analizy
    Weronika Kortas
    143-162
    2018-06-14
  • Analiza działań informacyjnych i promocji Wojsk Obrony Terytorialnej w mediach społecznościowych i na stronie WWW
    Błażej Marcin Lota
    181-195
    2019-03-30
  • Sztuka introligatorska Wiener Werkstätte jako urzeczywistnienie idei ruchu Arts and Crafts w europejskiej kulturze książki XX w. (na przykładzie kolekcji książkowej Maxa Morgensterna)
    Agnieszka Łakomy-Chłosta
    219-243
    2020-04-04
  • Obecne nieobecne. Kondycja polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
    Małgorzata Kowalska
    251-263
    2017-02-13
  • Drukarze rad miejskich i gimnazjalni jako edytorzy książek szkolnych w okresie staropolskim
    Grażyna Piechota
    199-218
    2019-12-05
  • Terapeutyczny wymiar sztuki. Przepracowywanie traum choroby i śmierci w sztuce i literaturze - autoterapia artystów na podstawie fotografii Jo Spence, literatury Haliny Poświatowskiej, oraz video Billa Violi
    Karolina Tkaczyk
    131-149
    2019-02-21
  • Elementy wizualizacyjne jako czynnik podkreślający treść opowieści w storytellingu
    Małgorzata Dorota Janiak
    9-35
    2019-10-23
  • Analiza i charakterystyka architektury informacji platformy Google Classroom
    Adam Jakub Szalach
    37-53
    2019-04-02
  • Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna w projekcie PASSIM
    Jolanta Hys, Maria M. Michalska
    89-106
    2015-09-02
  • iGen jako użytkownik informacji w kontekście kategorii generacji – próba ujęcia na podstawie książki Jean M. Twenge iGen. Sopot: Wydawnictwo Smak Słowa, 2019, ss. 376
    Monika Janusz-Lorkowska
    139-158
    2019-09-26
  • Architektura informacji a synestezja – rozważania teoretyczne i przykłady zastosowania w praktyce
    Paulina Kosobucka
    9-28
    2020-10-10
  • Wyzwania projektowania IA dla arabskojęzycznego użytkownika
    Hanna Gaweł
    55-67
    2019-10-20
1 - 13 z 13 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa