Polskie media lokalne na przełomie XX i XXI wieku. Historia – teoria – zjawiska, pod red. Jerzego Jarowieckiego, Artura Paszko, Władysława Marka Kolasy, Kraków 2007
DOI:
https://doi.org/10.12775/TSB.2009.011Słowa kluczowe
media lokalne, media regionalneAbstrakt
Prezentacja książki poświęconej lokalnym i regionalnym mediom w aspekcie historycznym, teoretycznym, socjologicznym i ekonomicznym.Pobrania
Opublikowane
2009-06-28
Jak cytować
1.
CENTEK, Barbara. Polskie media lokalne na przełomie XX i XXI wieku. Historia – teoria – zjawiska, pod red. Jerzego Jarowieckiego, Artura Paszko, Władysława Marka Kolasy, Kraków 2007. Toruńskie Studia Bibliologiczne [online]. 28 czerwiec 2009, T. 2, nr 1 (2), s. 151–155. [udostępniono 18.7.2024]. DOI 10.12775/TSB.2009.011.
Numer
Dział
Recenzje
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 390
Liczba cytowań: 0