Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login

Quality in Sport

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 14 items.
  • Digital Transformation and Strategic Sponsorship: The Case of BBVA
    James Santomier, Jr., Sten Söderman, Reinhard Kunz
    54-70
    2020-12-07
  • The professionalization of marketing management in sports club in the local market
    Sławomir Kowalski
    7-16
    2015-06-30
  • Investigating the relationship between customer experience management and economics with relationship marketing in sports clubs
    Mohammad Saeid Kiani
    45-63
    2021-02-20
  • Satisfaction survey of basketball fans at the example of the club Twarde Pierniki
    Andżelika Dzięgiel
    7-19
    2016-12-30
  • The marketing in crisis situations on the example of the volleyball club AZS Częstochowa SSA
    Sławomir Kowalski
    7-17
    2018-05-19
  • Legal aspects of athletes' image rights usage in the light of marketing activities
    Krzysztof M. Westfal
    80-96
    2016-06-30
  • Development and management of outdoor recreation: The case of Quebec
    Romain Roult, Denis Auger, Jocelyn Garneau, Dong Qi Zheng, Paul Arseneault
    13-26
    2020-03-18
  • An international network sporting event based on the example of the Four Hills Tournament
    Barbara Majewska
    22-33
    2019-11-15
  • Analysis of activities in social media polish men's volleyball clubs of PlusLiga
    Roksana Płonka
    18-35
    2018-07-30
  • The National Basketball Association’s (NBA) Digital Transformation: An Explanatory Case Study
    James Santomier, Harald Dolles, Reinhard Kunz
    63-80
    2023-04-08
  • Analysis of client communication system in local sport
    Sławomir Kowalski
    31-44
    2017-10-15
  • Networking in management of relationships with the sports and leisure service market
    Agnieszka Widawska-Stanisz
    22-30
    2018-05-27
  • Interactions among brand credibility, brand affect and brand behavioural intentions in professional sports teams: the moderation role of brand affect and live stadium attendance
    Kadir Yağız
    20-36
    2021-02-26
  • Advancements in Early Alzheimer’s Treatment: Narrative Review about Lecanemab (Leqembi ®)
    Adrianna Muciek, Martyna Mocarska, Anna Orłowska, Katarzyna Strakowska, Laura Opalska, Anna Maryńczak, Jan Mencel, Nicole Nitschke
    56711
    2024-12-27
1 - 14 of 14 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop