Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Paedagogia Christiana

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 11 items.
  • Through Drama to Dialogue. The Role of “Word” in the Arriving at Dialogue according to Ferdinand Ebner
    Krzysztof Skorulski
    165-179
    2018-07-02
  • An Asian Perspective on Chiara Lubich and her Pedagogy of Fraternity: An Example of the Course “Culture of Unity” in Higher Education in Taiwan
    Sonja Mei Tin Huang
    551-575
    2019-09-02
  • An Asian Perspective on Chiara Lubich and her Pedagogy of Fraternity: An Example of the Course “Culture of Unity” in Higher Education in Taiwan
    Sonja Mei Tin Huang
    527-549
    2019-09-02
  • The Thought, Written, and Spoken Word. Ferdinand Ebner as the Author of the Letters to Luisa Karpischek
    Richard Hörmann
    63-78
    2016-02-24
  • General or Specialised Education? Or Maybe Both…
    Jarosław Michalski
    179-190
    2012-04-03
  • Conflicting Aspects. Ferdinand Ebner’s „Thinking in References”
    Walter Methlagl
    41-62
    2016-02-24
  • The Logic of the Heart: Ebner and Tischner
    Miłosz Hołda
    73-89
    2017-09-10
  • Education and Alteration. Notes on Personalism, Alterity and Education in Dialogue with Michel de Certeau
    Federico Rovea
    119-139
    2021-08-16
  • Beyond the Lonely Learner: Towards an Autoethnographic Method in Studying and Researching Religion
    Gillian Simpson
    43-62
    2020-12-28
  • In Community, Alone, in Community: Towards an Understanding of Christian Faith for the Post-Enlightenment, Post-Evangelical, Post-1960s Revolution Generation
    Gillian Simpson
    149-169
    2020-05-15
  • Going Back to the Sources. About the Educational Discourse from the First ‘Textbook for Pedagogy’ Based on Selected Books of the Old Testament
    Sławomir Futyma
    59-73
    2021-12-09
1 - 11 of 11 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop