Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

The Impact of Using Technology in the Behavior of Children with Special Needs
  • Strona domowa
  • /
  • The Impact of Using Technology in the Behavior of Children with Special Needs
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 4 Nr 1 (2018) /
  4. Raporty z badań

The Impact of Using Technology in the Behavior of Children with Special Needs

Autor

  • Ardiana Mali University “A. Xhuvani” of Elbasan
  • Rudina Zhugli Therapeutic Services Center “Future for You” of Elbasan
  • Hajdina Dyli Therapeutic Services Center “Future for You” of Elbasan

DOI:

https://doi.org/10.12775/CSNME.2018.004

Słowa kluczowe

technological tools, disability, imitation-modeling

Abstrakt

The influence of television is powerful in creating opinions, in modeling behaviors and in character formation in children with special needs. The purpose of this study is to analyze through a qualitative analysis the impact of technological means such as television on the development and formation of positive and negative behaviors in children with special needs.

Bibliografia

Braun V., Clarke V. (2006), Using thematic analysis in psychology, “Qualitative Research in Psychology”, 3 (2), pp. 77-101.

Cline V. B., Croft, R. G., Courrier, S. (1973), Desensitization of children to television violence, “Journal of Personality and Social Psychology”, 27, 360–365.

Lemish, D, Rice, M. (1986), Television as a taking picture book: A prop for language acquitsition, “Journal of Child Language”, 13, 251-74.

Landi P., (2009), La pubblicità non è una cosa da bambini, La Scuola, p. 17-18.

Sparks G. G. (2013), Media Effects Research: A Basic Overview, Fourth Edition. By Glenn G. Sparks. Boston, USA: Wadsworth Cengage Learning, p. 43-49.

Naigles R, Mayeux, L. (2001), Television as Incidental Language Teacher, in Singer & Singer. Handbook of Children and the Media, London: Sage.

Wilson B. (2008), Media and children’s aggression, fear and altruism, “Future of Children”, 18(1), 87-118.

Cognitive Science – New Media – Education

Pobrania

  • PDF (English)

Opublikowane

2019-09-19

Jak cytować

1.
MALI, Ardiana, ZHUGLI, Rudina & DYLI, Hajdina. The Impact of Using Technology in the Behavior of Children with Special Needs. Cognitive Science – New Media – Education [online]. 19 wrzesień 2019, T. 4, nr 1, s. 59–64. [udostępniono 7.7.2025]. DOI 10.12775/CSNME.2018.004.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 4 Nr 1 (2018)

Dział

Raporty z badań

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 425
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

technological tools, disability, imitation-modeling
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa