Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Editorial Board
    • List of Reviewers
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Management

DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO
  • Home
  • /
  • DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 45 No. 2 (2018) /
  4. Articles

DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO

Authors

  • Katarzyna Zofia Samek Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2018.021

Keywords

media społecznościowe, rekrutacja pracowników

Abstract

Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych i rekrutacyjnych wielu firm. Umożliwiają one bowiem dostęp nie tylko do pożądanej grupy klientów, ale także do potencjalnych pracowników. Pozwala to przenieść do mediów społecznościowych część działań rekrutacyjnych, które dotąd firma wykonywała w strukturach własnej organizacji, stąd celem artykułu była identyfikacja rodzajów i przykładów mediów społecznościowych oraz działań rekrutacyjnych w nich podejmowanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa z województwa kujawsko-pomorskiego.

References

Dejnaka A. (2012), Nowe obszary zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownik i pracodawca w przestrzeni wirtualnej, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu”, nr 30.

Drab-Kurowska A. (2012), Social media marketing w marketingu XXI wieku, [w:] G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych, „Zeszyty Naukowe”, nr 72, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin.

Escher I., Petrykowska J. (2015), Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych, „Marketing i Rynek”, Nr 8.

Gogołek W. (2010), Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie, paradoksy, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa.

Huijboom N., Broek van den T., Frissen V., Kool L., Kotterink B., Nielsen M. M., Millard J. (2009), Public Services 2.0: The Impact of Social Computing on Public Services, European Commission, Joint Research Centre, Institute for Prospective Technological Studies.

Igoe J.M. (2008), Social Networking Sites as Employment Tools, Geroge Mason University.

Jakrzewski, R. (2006), Jak rekrutować pracowników przez Internet, Wydawnictwo ODDK, Gdańsk.

Kaplan A., Haenlein M., (2010), Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons, Vol. 53, Issue 1.

Kaznowski D. (2010a), Podział i klasyfikacja mediów społecznych, www.networkeddigital.com (15.01.2017).

Kaznowski D. (2010b), Media społeczne czy społecznościowe? That is the question, www.networkeddigital.com (15.01.2017).

Król H., Ludwiczyński A. (red.), (2006), Zarządzanie zasobami ludzkimi. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Listwan, T. (red.), (2010), Zarządzanie kadrami, wyd. 4 zm., C.H. Beck, Warszawa.

Mazurek G., (2012), Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości, Poltext, Warszawa.

Miotk, A. (2013), Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Helion, Gliwice.

Mount M., Martinez M.G. (2014), A Tool for Open Innovation, California Management Review 2014, Vol. 56, Issue 4.

Nalazek U., Bonarowski M. (1999), Dystans do sieci, Businessman Magazine, nr 9.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Management

Downloads

  • PDF (Język Polski)

Published

2018-07-06

How to Cite

Samek, Katarzyna Zofia. 2018. “DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Management 45 (2):63-73. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2018.021.
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Download Citation
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Issue

Vol. 45 No. 2 (2018)

Section

Articles

Stats

Number of views and downloads: 653
Number of citations: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski

Tags

Search using one of provided tags:

media społecznościowe, rekrutacja pracowników
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop