Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

CELE REKLAMOWE. WERYFIKACJA ZAŁOŻEŃ
  • Strona domowa
  • /
  • CELE REKLAMOWE. WERYFIKACJA ZAŁOŻEŃ
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 43 Nr 2 (2016) /
  4. Artykuły

CELE REKLAMOWE. WERYFIKACJA ZAŁOŻEŃ

Autor

  • Anna Kozłowska Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2016.023

Słowa kluczowe

reklama, perswazja, konsument, cele reklamowe

Abstrakt

Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. Głównym celem badawczym jest opracowanie ram koncepcyjnych badania celów oddziaływania reklamy na konsumenta.

Bibliografia

Budzyński W. (1999), Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa.

Gajlewicz M. (2009), Techniki perswazyjne. Podstawy, Difin, Warszawa.

Kall J. (1994), Reklama, PWE, Warszawa.

Kall J. (2001), Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa.

Kozłowska A. (2011), Reklama. Techniki perswazyjne, OW SGH, Warszawa.

Łodziana-Grabowska J. (1996), Efektywność reklamy, PWE, Warszawa.

Mika S. (1987), Psychologia społeczna, PWN, Warszawa.

Nowacki R. (2005), Reklama (podręcznik), Difin, Warszawa.

Nowacki R., M. Strużycki (2002), Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa.

White R. (1997), Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi, Business Press, Warszawa.

Woźniczka J. (2012), Efekty reklamy i ich pomiar, UE, Wrocław.

Woźniczka J. (2009), Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej, UE, Wrocław.

Kozłowska A. (2012), Techniki perswazyjne oddziałujące na postawy konsumpcyjne,w: Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem, red. A. Kozłowska, WSP, Warszawa.

Kozłowska A., A.M. Wiśniewska (2013), Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką, w: Kształtowanie lojalności konsumenckiej, red. A.M. Wiśniewska, WSP. Warszawa.

Rossiter J.R., L. Percy (1997), Advertising Communication and Promotion Management, McGraw-Hill, New York.

Vakratsas D.S., T. Ambler (1999), How Advertising Works: What Do We Really Know?, „Journal of Marketing”, vol. 63, no. 1, January.

Vaughn R. (1980), How Advertising Works: A Planning Model, “Journal of Advertising Research”, no. 20 (5).

Vaughn R. (1986), How Advertising Works: A Planning Model Revisited, “Journal of Advertising Research”, no. 26.

Bogacka-Gawrysiak A. (2014), Strategia medialna w reklamie cz. 2, „Sztuka Zarządzania”, nr 55 (grudzień), http://www.wszpou.edu.pl/magazyn/?strona=mag_repetyt62&nr=62&p=.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2016-09-01

Jak cytować

Kozłowska, Anna. 2016. „CELE REKLAMOWE. WERYFIKACJA ZAŁOŻEŃ”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 43 (2):125-39. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2016.023.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 43 Nr 2 (2016)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 1177
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

reklama, perswazja, konsument, cele reklamowe
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa