Wojenna Warszawa w obrazach popkultury
DOI:
https://doi.org/10.12775/SE.2020.00040Słowa kluczowe
komiks, Bradl, druga wojna światowa, Muzeum Powstania Warszawskiego, EgmontAbstrakt
Rec.: T. Piątkowski, M. Oleksicki, Bradl, t. 3: Pōrando-kaiko i Qui pro quo, Muzeum Powstania Warszawskiego, Egmont Polska, Warszawa 2018.
Bibliografia
Czaja J., 2010, Historia Polski w komiksowych kadrach, Poznań.
Leski K., 2009, Życie niewłaściwie urozmaicone. Wspomnienia oficera wywiadu i kontrwywiadu, t. 1–2, Gdańsk.
Piątkowski T. (scenariusz), Oleksicki M. (rysunki), 2018, Bradl, t. 3: Pōrando-kaiko i Qui pro quo, Warszawa.
Piątkowski T. (scenariusz), Oleksicki M. (rysunki), Bradl, 2017, t. 1: Dom pełen robaków i Zmartwychwstanie w Szpitalu Ujazdowskim, Warszawa; t. 2: Jaskinia smoka i Diabeł w pudełku, Warszawa.
Pobrania
Opublikowane
2021-01-20
Jak cytować
1.
ZYŚK, Justyna. Wojenna Warszawa w obrazach popkultury. Sztuka Edycji. Studia Tekstologiczne i Edytorskie [online]. 20 styczeń 2021, T. 18, nr 2, s. 208–209. [udostępniono 28.4.2025]. DOI 10.12775/SE.2020.00040.
Numer
Dział
Przeglądy i sprawozdania
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 613
Liczba cytowań: 0