Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 1, No 4 (2015) Proposal on the production process to finance companies sport from studying his followers Abstrakt  PDF
Wilson Andreas Cárdenas-Polanía
 
Vol 4, No 1 (2018) The marketing in crisis situations on the example of the volleyball club AZS Częstochowa SSA Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
Vol 4, No 2 (2018) Fan – the prosumer of the sports market on the example of Pogon Szczecin Sport Club supporters Abstrakt  PDF
Mateusz Brzeźniak
 
Vol 3, No 2 (2017) Analysis of client communication system in local sport Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
Vol 3, No 2 (2017) Sport activity of polish runners and the resulting marketing potential Abstrakt  PDF
Zygmunt Waśkowski, Anna Jasiulewicz
 
1 - 5 z 5 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism