ZARZĄDZANIE APTEKĄ RODZINNĄ – ZAGROŻENIA, SZANSE I WYZWANIA – STUDIUM PRZYPADKU

Mateusz Kamil Leśniewski

DOI: http://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.002

Abstrakt


Pierwsze apteki jakie znamy dzisiaj pojawiły się w XVI w. Ich nadrzędnym celem zawsze było służenie pacjentom w celu zachowania i poprawy zdrowia. Obecnie do tego celu należy doliczyć funkcjonowanie na bardzo konkurencyjnym rynku oraz walkę o przetrwanie szczególnie aptek rodzinnych. Zmiany otoczenia wymuszają zupełnie nowe podejście do zarządzania, zarówno w aspektach prawnych, marketingowych oraz społecznych, prowadząc do coraz większych wyzwań w zarządzaniu współczesną, rodzinną apteką.


Słowa kluczowe


zarządzanie, apteki rodzinne

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Henryk M., Małgorzata M., Tomasz B., (2006), Jak zarządzać apteką, Kwadryga Sp.z.o. o, Warszawa.

Drewniak R., Szczepańska E., Gotowała K. (2005), Produkt i proces jego rozwoju, Cena i sposoby jej ustalania, Dystrybucja, [w.] Skawińska E., Podstawy marketingu kompendium, testy, zadania, analiza przypadków, Wyższa Szkoła Bankowa.

Zbigniew Kamiński, Marek Wesołowski, 2010, s. 33, Tom 66, nr 1 http://www.ptfarm.pl/pub/File/Farmacja%20Polska/2010/01-2010/025-036.pdf, dostęp: [28.02.17].

https://portal.abczdrowie.pl/co-to-sa-leki-otc-bez-recepty, dostęp: [17.03.17].

Ustawa prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r.

http://www.templatka.pl/merchandising-co-to-jest-jak-go-wykorzystywac-w-sprzedazy.html, dostęp: [17.03.17].


##plugins.generic.alm.title##

##plugins.generic.alm.loading##

Metrics powered by PLOS ALM






ISSN (print) 1689-8966
ISSN (online) 2450-7040

logo
 
 
 
Action funded by the Ministry of Science and Higher Education under the contract number 916/P-DUN/2019 by funds dedicated to dissemination of research findings. Preparing for publication papers in English and employing reviewers affiliated in research institutions abroad in 8 issues of the journal Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie in 2019-2020: Vol. 46, No. 1-4 (2019), Vol. 47, No. 1-4 (2020)

Partnerzy platformy czasopism