KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI

Olga Łukasiewicz

DOI: http://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.011

Abstrakt


Celem artykułu jest prześledzenie ewolucji miejsca i roli relacji inwestorskich w działaniach organizacji gospodarczych ze szczególnym uwzględnieniem procesów PR i komunikacji marketingowej. Autor przedstawił funkcje jakie pełnią relacje inwestorskie w organizacjach gospodarczych. Ponadto przeanalizowano jakie miejsce zajmują owe relacje w kontekście public relations oraz komunikacji marketingowej. Artykuł jest próbą znalezienia wzajemnych zależności łączących IR oraz PR, a także zbadania natury komunikacji marketingowej w odniesieniu do relacji inwestorskich.


Słowa kluczowe


public relations; relacje inwestorskie; komunikacja marketingowa; inwestorski marketing – mix

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Davis A., (2008), Wszystko co powinieneś wiedzieć o PR. Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.

Dziawgo D., (2011), Relacje inwestorskie. Ewolucja – funkcjonowanie – wyzwania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Krug A.M., (2010), Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej, Wydawnictwo Poligraf, Brzezia Łąka.

Łukasik G., (2013), Relacje inwestorskie spółek kapitałowych, Wydawnictwo Difin, Warszawa.

Mamcarz K., (2012), Inwestorski marketing –mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.

Niedziółka D. A., (2008), Relacje inwestorskie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Szymańska A., (2005) Public Relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Oficyna Wydawnicza UNIMEX, Wrocław.


##plugins.generic.alm.title##

##plugins.generic.alm.loading##

Metrics powered by PLOS ALM






ISSN (print) 1689-8966
ISSN (online) 2450-7040

logo
 
 
 
Action funded by the Ministry of Science and Higher Education under the contract number 916/P-DUN/2019 by funds dedicated to dissemination of research findings. Preparing for publication papers in English and employing reviewers affiliated in research institutions abroad in 8 issues of the journal Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie in 2019-2020: Vol. 46, No. 1-4 (2019), Vol. 47, No. 1-4 (2020)

Partnerzy platformy czasopism