Niedyskretny urok PRL-u? O wystawie czasowej Wszechstronni Rzemieślnicy i Utalentowani Artyści. Spółdzielnia „Rzut” 1935–1996, Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu
Посилання
Burszta Józef
: Chłopskie źródła kultury, Warszawa: Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza.
• Jackowski Aleksander
: Cepelia. Tradycja i współczesność, Warszawa: Fundacja „Cepelia” – Polska Sztuka i Rękodzieło.
• Kluczwajd Katarzyna
: Spojrzenie na RZUT. O wyposażeniu domu i wzornictwie w toruńskim wydaniu, Toruń: Muzeum Okręgowe w Toruniu.
• Kołacz Marta, Kluczwajd Katarzyna, Cezary Lisowski
: Wszechstronni Rzemieślnicy i Utalentowani Artyści, [w:] TORMIAR Festiwal Architektury i Wzornictwa, publikacja towarzysząca II Edycji Festiwalu Architektury i Wzornictwa TORMIAR, Toruń: Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu”, s. 3–12.
• Korduba Piotr
: Ludowość na sprzedaż. Towarzystwo Popierania Przemysłu Ludowego, Cepelia, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Warszawa: Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana, Narodowe Centrum Kultury.
• Piątkowski Krzysztof
: Estetyka PRL: ludowość i groteska, „Kontekstu. Polska Sztuka Ludowa, nr 1, s. 70–74.
• Szczepański Jerzy
: Spółdzielczość, Poznań: Wydawnictwo AE.
• TORMIAR
: TORMIAR Festiwal Architektury i Wzornictwa, publikacja towarzysząca II Edycji Festiwalu Architektury i Wzornictwa TORMIAR, Toruń: Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu”.
Strony internetowe:
• http://tormiar.csw.torun.pl/tormiar/; data odczytu: 23.11.2015.
• http://tormiar.csw.torun.pl/o-festiwalu/; data odczytu: 23.11.2015.
• Wybieralski Michał
: Dlaczego Cepelia nie stała się polską Ikeą, „Gazeta Wyborcza”, 11.07.2013 http://wyborcza.pl/piatekekstra/1,133151,14262189,Dlaczego_Cepelia_nie_stala_sie_polska_Ikea.html?disableRedirects=true; data odczytu: 30.11. 2015.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
1. Autorzy udzielają wydawcy (Polskiemu Towarzystwu Ludoznawczemu) licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu w następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
b) reprodukowanie (zwielokrotnienie) Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego drukiem i techniką cyfrową (ebook, audiobook);
c) wprowadzania do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
d) wprowadzenie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego do pamięci komputera;
e) rozpowszechnianie utworu w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons (CC BY - ND 4.0).
2. Autorzy udzielają wydawcy licencji nieodpłatnie.
3. Korzystanie przez wydawcę z utworu na ww. polach nie jest ograniczone czasowo, ilościowo i terytorialnie.
Stats
Number of views and downloads: 131
Number of citations: 0