Plenerowa oferta Muzeum Zamkowego w Malborku
Reference
A.B., 2004: Grunwaldzkie poprawiny, „Mówią wieki”, nr 9.
• Barańska Katarzyna
: Muzeum w sieci znaczeń. Zarządzanie z perspektywy nauk humanistycznych, Kraków: Wydawnictwo Attyka.
• becz
: Turyści chcą cywilizacji w oblężeniu. Zakuci w stal rycerze i piękne dworki już nie wystarczą, „Dziennik Bałtycki”, 26 VII 2002.
• Bodziony Andrzej
: Krzyżacy znowu obronili Malbork przed Jagiełłą, „Dziennik Bałtycki”, 7 VII 2001.
• Bogacki Michał
: O współczesnym „ożywianiu” przeszłości – charakterystyka odtwórstwa historycznego, „Turystyka Kulturowa”, nr 4–6.
• Dobrowolski Tadeusz
: Zakres zbiorów muzealnych, [w:] Muzealnictwo, red. S. Komornicki, T. Dobrowolski, Kraków: Wydawnictwo Związku Muzeów w Polsce.
• Grosicka Małgorzata
: Szturmowy boom, „Dziennik Bałtycki” – „Powiśle”, 27 VII 2006.
• Hochleitner Janusz
: Inscenizacje historyczne – budowanie wielosektorowych partnerstw na przykładzie Muzeum Zamkowego w Malborku, [w:] Konferencje polskich muzeów historycznych, red. A. Kubisiak, Poznań–Gdańsk: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych.
Hochleitner Janusz
: Interpretacja przeszłości a inscenizacje historyczne na przykładzie bitwy grunwaldzkiej i oblężenia Malborka, [w:] Muzeum. Formy i środki prezentacji I: Historia w muzeum, red. M.F. Woźniak, T.F. de Rosset, W. Ślusarski, Bydgoszcz: Muzeum Okręgowe im. L. Wyczółkowskiego w Bydgoszczy, Narodowy Instytut Muzealnictwa
i Ochrony Zbiorów.
• Hochleitner Janusz
: Z dziejów inscenizacji bitwy grunwaldzkiej, [w:] Funkcje muzeum współcześnie. Wyzwania i interpretacje oferty muzealnej, red. J. Hochleitner, W. Połom-Jakubowicz, Malbork: Wydawnictwo Muzeum Zamkowe w Malborku.
• jotka
: Słowaccy sokolnicy i rycerze na koniach, „Dziennik Malborski”, 11 VII 2003.
• Konczyński Radosław
: Średniowiecze powróciło do Malborka, „Dziennik Bałtycki”, 27 VII 2015.
• Kostera Monika
: Zarządzanie na rynku doznań, [w:]Nowe kierunki w zarządzaniu, podręcznik akademicki, red. M. Kostera, Warszawa: Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne.
• Kułakowska Joanna
: Starcie piąte, „Dziennik Bałtycki” – „Powiśle”, 26 VII 2004.
• Lloyd Dawid
: Battlefield torism: pilgrimage and commemoration of the Great War in Britain, Australia, and Canada, 1919–1939 (Legacy of the Great War), Oxford–New York: Berg.
• Mar.S
: Oblężenie odparte, zamek obroniony, „Gazeta Malborska”, 26 VII 2001.
• Mikos von Rohrscheidt Armin
: (Re)animatorzy dawnej historii a podróże w czasie wolnym. Profil polskich uczestników ruchu „historical reenacment” i ich potencjał dla rozwijania turystyki kulturowej, „Turystyka Kulturowa”, nr 4–6.
• Mikos von Rohrscheidt Armin
: Wykorzystanie średniowiecznych obiektów obronnych w Polsce w ramach różnych form turystyki kulturowej, „Turystyka Kulturowa”, nr 4–6.
• Rząd Ryszard
: Malbork 1945 roku. Raport z oblężenia, [w:] Żuławy w 1945 roku, red. A. Gąsiorowski, J. Hochleitner, Sztutowo: Wydawnictwo Muzeum Stuthoff w Sztutowie, Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
Stokowski Marek
: Borders and Encounters, [w:] Transforming Practice, Selection From the Journal of Museum Eduaction, 1992–1999, ed. by Joanne Hirsch and Lois Silverman, Washington: Museum Education Roundtable.
• Szlendak Tomasz, Nowiński Jacek, Olechnicki Krzysztof, Karwacki Arkadiusz, Burszta Wojciech Józef
: Dziedzictwo w akcji. Rekonstrukcja historyczna jako sposób uczestnictwa w kulturze, Warszawa: Narodowe Centrum Kultury
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 4.0 Internacionalna licenca.
1. Autorzy udzielają wydawcy (Polskiemu Towarzystwu Ludoznawczemu) licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu w następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
b) reprodukowanie (zwielokrotnienie) Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego drukiem i techniką cyfrową (ebook, audiobook);
c) wprowadzania do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
d) wprowadzenie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego do pamięci komputera;
e) rozpowszechnianie utworu w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons (CC BY - ND 4.0).
2. Autorzy udzielają wydawcy licencji nieodpłatnie.
3. Korzystanie przez wydawcę z utworu na ww. polach nie jest ograniczone czasowo, ilościowo i terytorialnie.
Stats
Number of views and downloads: 66
Number of citations: 0