Ludzie z fabryki porcelany
DOI:
https://doi.org/10.12775/18900Reference
Alpers Svetlana 1991: The Museum as a Way of Seeing. In: I. Karp and S. D. Lavine (ed.), Exhibiting Cultures: The Poetics and Politics of Museum Display. Washington: Smithsonian Institution Press, 25–32.
Black Graham 2012: Transforming Museums in the Twenty-First Century. Abingdon and London: Routledge.
Klekot Ewa 2018: Ceramic Production as Intangible Cultural Heritage and its Visualisation. In: N. Valentinčič Furlan (ed.), Visualising the Intangible Cultural Heritage. Ljubljana: SEM, 111–130.
Kopytoff Igor 1986: The Cultural Biography of Things: Commoditization as Process. In: A. Appadurai (ed.), The Social Life of Things: Commodities in Cultural Perspective. Cambridge: Cambridge University Press, 64–91.
Mensch Peter van and leontine meijer-van mensch 2015: New Trends in Museology. Celje: Muzej novejše zgodovine Celje.
Rožman Helena 2011: Uvodne besede. In: A. Černelič Krošelj, Z . Jelavić and H. Rožman (eds.), Kulturna dediščina industrijskih panog: 11. Vzporednice med slovensko in hrvaško etnologijo. Ljubljana: Slovensko etnološko društvo, 9–11.
Steed Paul (alias jl Flanner) 2018: The Slovene Ethnographic Museum’s »Between Nature and Culture« is a Triumph of Varied Curiosities, http://www.total-slovenia-news.com/lifestyle/ 1821-the-slovene-ethnographic-museum-s-between-nature-and-culture-is-a-triumph-of- variedcuriosities (published 9.8.2018, access 14.9.2018).
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
1. Autorzy udzielają wydawcy (Polskiemu Towarzystwu Ludoznawczemu) licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu w następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
b) reprodukowanie (zwielokrotnienie) Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego drukiem i techniką cyfrową (ebook, audiobook);
c) wprowadzania do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
d) wprowadzenie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego do pamięci komputera;
e) rozpowszechnianie utworu w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons (CC BY - ND 4.0).
2. Autorzy udzielają wydawcy licencji nieodpłatnie.
3. Korzystanie przez wydawcę z utworu na ww. polach nie jest ograniczone czasowo, ilościowo i terytorialnie.
Stats
Number of views and downloads: 274
Number of citations: 0