Muzeum w społeczeństwach późnodemokratycznych . Dwa modele demokracji
Bibliografia
• Attwood Bain, Markus Andrew
: Representation Matters: The 1967 Referendum and Citizenship, [w:] Citizenship and Indigenous Australians: Changing Conceptions and Possibilities, red. N. Peterson, W. Sanders, Cambridge: Cambridge University Press, s. 118–140.
• Bhabha Homi
: DyssemiNacja. Czas, narracja i marginesy współczesnego narodu, tłum. Tadeusz Dobrogoszcz, „Literatura na Świecie” 1–2/2008, s. 196–240.
• Chakrabarty Dipesh
: Prowincjonalizacja Europy: myśl postkolonialna i różnica historyczna, tłum. Dorota Kołodziejczyk, Tomasz Dobrogoszcz, Ewa Domańska, Wydawnictwo Poznańskie: Poznań.
w druku: Globalization, Democratization, and the Evacuation of History, [w:] East in West, red. Jackie Assayang i Veronique Benel Delhi: Permanent Black.
• Clifford James
: O kolekcjonowaniu sztuki i kultury, tłum. J. Iracka, [w:] Kłopoty z kulturą. Dwudziestowieczna etnografia, literatura i sztuka, tłum. E. Dżurak et al., Warszawa: KR
• Cohn Bernhard
: Colonialism and its Forms of Knowledge, Princeton: Princeton University Press.
• During Simon (red.)
: Wprowadzenie, [w:] The Cultural Studies Reader, Londyn i Nowy Jork: Routledge.
• Gray Geoffrey
: From Nomadism to Citizenship: A.P. Elkin and Aboriginal Advancement, [w:] Citizenship and Indigenous Australians: Changing Conceptions and Possibilities, red. N. Peterson, W. Sanders, Cambridge: Cambridge University Press, s. 55–76.
• Metzer Lalou
: Past Streets, [w:] Recalling Community in Cape Town, red. Citaj Rasool i Sandra Prosalendis, Kapsztad: District Six Museum, s. 21–22.
• Scott Joan
: The Evidence of Experience, [w:] Critical Enquiry, 17, lato 1991, s. 772–797.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
1. Autorzy udzielają wydawcy (Polskiemu Towarzystwu Ludoznawczemu) licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu w następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
b) reprodukowanie (zwielokrotnienie) Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego drukiem i techniką cyfrową (ebook, audiobook);
c) wprowadzania do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
d) wprowadzenie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego do pamięci komputera;
e) rozpowszechnianie utworu w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons (CC BY - ND 4.0).
2. Autorzy udzielają wydawcy licencji nieodpłatnie.
3. Korzystanie przez wydawcę z utworu na ww. polach nie jest ograniczone czasowo, ilościowo i terytorialnie.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 93
Liczba cytowań: 0