Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

Proxemics in the Context of the Digital School
  • Strona domowa
  • /
  • Proxemics in the Context of the Digital School
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 4 Nr 1 (2018) /
  4. Doniesienia z praktyki edukacyjnej

Proxemics in the Context of the Digital School

Autor

  • Kazimierz Mikulski Education Office of KUJAWSKO-POMORSKIE province, Bydgoszcz

DOI:

https://doi.org/10.12775/CSNME.2018.007

Słowa kluczowe

relationships, distance, youth, teachers, information technology, education space, proxemics, the quality of education

Abstrakt

It is impossible to live in society, without communicating with other people.

Communication gives participants of school life, and thus the interpersonal relationships, the opportunity to exchange ideas, interact, follow in the same direction. Integrated planning of school places, may be described and evaluated in the light of the objectives of proxemics in the context of the „Digital School”.

Bibliografia

Hall, E. (1987), The silent language, Warsaw: PWN.

McCroskey JC McVetta R. [for] Sztejnberg A. (2007), Proxemic environment of educational communication, Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, p. 151.

Tuan, Yi-Fu (1987), Space and Place, Warszawa: PIW.

Wallis, A. (1990), Sociology of space, Warszawa: Niezależna Oficyna Wydawnicza, p. 13.

Internet sources

Center for Spatially Integrated Social Science, website, http://www.csiss.org/classics/content/13 [access date: 21.02.2019]

Tajemnice skutecznej komunikacji. Głos, Dedal Consulting Ltd. website, http://www.dedal-konsulting.pl/strefa-wiedzy/komunikacja-glos [access date: 21.02.2019]

Tajemnice skutecznej komunikacji. Strefy dystansu, Dedal Consulting Ltd. website, http://www.dedal-konsulting.pl/strefa-wiedzy/strefy-dystansu [access date: 21.02.2019]

Tkacz T., Formal and private functions of educational space, Classical Private University in Melitopol (Ukraine) http://www.univ.rzeszow.pl/pliki/Zeszyt12/25.pdf

[access date: 21.02.2019].

Tokar R., Legal proxemics. The proposal of a new scientific discipline, http://www.romantokarczyk.pl/proksem/proks7.htm [access date: 21.02.2019].

Cognitive Science – New Media – Education

Pobrania

  • PDF (English)

Opublikowane

2019-09-19

Jak cytować

1.
MIKULSKI, Kazimierz. Proxemics in the Context of the Digital School. Cognitive Science – New Media – Education [online]. 19 wrzesień 2019, T. 4, nr 1, s. 93–108. [udostępniono 5.7.2025]. DOI 10.12775/CSNME.2018.007.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 4 Nr 1 (2018)

Dział

Doniesienia z praktyki edukacyjnej

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 1145
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

relationships, distance, youth, teachers, information technology, education space, proxemics, the quality of education
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa