Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Accueil
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

Vol. 4 No. 1 (2018)
  • Accueil
  • /
  • Vol. 4 No. 1 (2018)
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 No. 1 (2018) /
  4. Table of contents

Vol. 4 No. 1 (2018)

Table of contents

« Back

Studies and dissertations

  • Media Literacy – Creative Development of the Skills and Knowledge for the Education in the 21st Century
    Sabahudin Hadžialić
    9-22
    PDF (English)
  • Academic teachers after fifteen years of e-learning experience in the field of didactics and organization of teaching
    Ewa Lubina
    23-34
    PDF (English)

Research reports

  • Characteristics of Generations X and Y Educational Career-related Choices
    Vilija Stanišauskienė, Aistė Urbonienė
    37-58
    PDF (English)
  • The Impact of Using Technology in the Behavior of Children with Special Needs
    Ardiana Mali, Rudina Zhugli, Hajdina Dyli
    59-64
    PDF (English)

Reports from educational practice

  • Discussion Groups and Online Learning
    Diane Boothe
    67-78
    PDF (English)
  • Open Educational Resources in Subject Education – Chemistry, Case Study
    Małgorzata Bartoszewicz
    79-92
    PDF (English)
  • Proxemics in the Context of the Digital School
    Kazimierz Mikulski
    93-108
    PDF (English)

Varia

  • Short review of the book A Mosaic Image of Learners in University Online Education by Wioletta Kwiatkowska
    Wioletta Kwiatkowska
    111-116
    PDF (English)

Search

Search

Browse

  • Parcourir l'index des auteurs-es
  • Issue archive

User

User

Numéro courant

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Langue

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Haut

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop