ZARZĄDZANIE APTEKĄ RODZINNĄ – ZAGROŻENIA, SZANSE I WYZWANIA – STUDIUM PRZYPADKU
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.002Słowa kluczowe
zarządzanie, apteki rodzinneAbstrakt
Pierwsze apteki jakie znamy dzisiaj pojawiły się w XVI w. Ich nadrzędnym celem zawsze było służenie pacjentom w celu zachowania i poprawy zdrowia. Obecnie do tego celu należy doliczyć funkcjonowanie na bardzo konkurencyjnym rynku oraz walkę o przetrwanie szczególnie aptek rodzinnych. Zmiany otoczenia wymuszają zupełnie nowe podejście do zarządzania, zarówno w aspektach prawnych, marketingowych oraz społecznych, prowadząc do coraz większych wyzwań w zarządzaniu współczesną, rodzinną apteką.
Bibliografia
Henryk M., Małgorzata M., Tomasz B., (2006), Jak zarządzać apteką, Kwadryga Sp.z.o. o, Warszawa.
Drewniak R., Szczepańska E., Gotowała K. (2005), Produkt i proces jego rozwoju, Cena i sposoby jej ustalania, Dystrybucja, [w.] Skawińska E., Podstawy marketingu kompendium, testy, zadania, analiza przypadków, Wyższa Szkoła Bankowa.
Zbigniew Kamiński, Marek Wesołowski, 2010, s. 33, Tom 66, nr 1 http://www.ptfarm.pl/pub/File/Farmacja%20Polska/2010/01-2010/025-036.pdf, dostęp: [28.02.17].
https://portal.abczdrowie.pl/co-to-sa-leki-otc-bez-recepty, dostęp: [17.03.17].
Ustawa prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r.
http://www.templatka.pl/merchandising-co-to-jest-jak-go-wykorzystywac-w-sprzedazy.html, dostęp: [17.03.17].
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 522
Liczba cytowań: 0